glæder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
11 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Virkelig til jeg har født og ammet så jeg kan få farvet mit hår og få extensions i igen og få købt nyt tøj. Lyder jo næsten helt forkert, men nøj min selvtillid er røget i bund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Virkelig til jeg har født og ammet så jeg kan få farvet mit hår og få extensions i igen og få købt nyt tøj. Lyder jo næsten helt forkert, men nøj min selvtillid er røget i bund..

der er altså nogle naturhårdfarver man gerne må bruge når man er gravid så hvis du kan finde en frisør der kun køre med naturprodukter burde du kunne få det farvet alligevel

Anmeld

11. juli 2013

Maria-s

Vil bare lige indskyde at naturfarver KAN være yderst allergifremkaldende..... Bare til info..... 

Anmeld

11. juli 2013

Lullaby

MiichellaMalou skriver:

Køb øko-hårfarve. Dyrere men lige så effektivt. 

Anmeld

11. juli 2013

Nessie

Jeg har også kedeligt hår, min egen hårfarve er ikke noget at råbe hurra for, men kan du så ikke blive klippet i en smart frisure?

Og tøj må du da stadig kunne finde, som du føler dig godt tilpas i, og som er lidt smart?

Anmeld

11. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

der er altså nogle naturhårdfarver man gerne må bruge når man er gravid så hvis du kan finde en frisør der kun køre med naturprodukter burde du kunne få det farvet alligevel

Da jeg gerne vil have mit lyse hår tilbage tror jeg ikke at en hårfarve ville hjælpe men at jeg først skal have det afrenset

Anmeld

11. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Lullaby skriver:

Køb øko-hårfarve. Dyrere men lige så effektivt. 

Skal have det afrenset før det ville kunne blive farvet

Anmeld

11. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Nessie skriver:

Jeg har også kedeligt hår, min egen hårfarve er ikke noget at råbe hurra for, men kan du så ikke blive klippet i en smart frisure?

Og tøj må du da stadig kunne finde, som du føler dig godt tilpas i, og som er lidt smart?

Har fået det klippet men det er stadig slemt synes jeg, jeg vil først købe nyt tøj når jeg har født. Ellers er det spild af penge og købe noget nu som er for stort når jeg har født.

Anmeld

11. juli 2013

1990h

MiichellaMalou skriver:

Havde det på præcist samme måde og har det stadig sådan..mit hår skal farves i næste måned da vi skal holde dåb og der vil jeg altså ikke ligne noget katten har slæbt ind..

Anmeld

11. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

1990h skriver:

Havde det på præcist samme måde og har det stadig sådan..mit hår skal farves i næste måned da vi skal holde dåb og der vil jeg altså ikke ligne noget katten har slæbt ind..

Det kan jeg godt forstå. jeg hader egentlig mit hår nu selvom det er blevet klippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.