Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Virkelig til jeg har født og ammet så jeg kan få farvet mit hår og få extensions i igen og få købt nyt tøj. Lyder jo næsten helt forkert, men nøj min selvtillid er røget i bund..
Virkelig til jeg har født og ammet så jeg kan få farvet mit hår og få extensions i igen og få købt nyt tøj. Lyder jo næsten helt forkert, men nøj min selvtillid er røget i bund..
der er altså nogle naturhårdfarver man gerne må bruge når man er gravid så hvis du kan finde en frisør der kun køre med naturprodukter burde du kunne få det farvet alligevel
Vil bare lige indskyde at naturfarver KAN være yderst allergifremkaldende..... Bare til info.....
Køb øko-hårfarve. Dyrere men lige så effektivt.
Jeg har også kedeligt hår, min egen hårfarve er ikke noget at råbe hurra for, men kan du så ikke blive klippet i en smart frisure?
Og tøj må du da stadig kunne finde, som du føler dig godt tilpas i, og som er lidt smart?
DianaRJS skriver: der er altså nogle naturhårdfarver man gerne må bruge når man er gravid så hvis du kan finde en frisør der kun køre med naturprodukter burde du kunne få det farvet alligevel
Lullaby skriver: Køb øko-hårfarve. Dyrere men lige så effektivt.
Nessie skriver: Jeg har også kedeligt hår, min egen hårfarve er ikke noget at råbe hurra for, men kan du så ikke blive klippet i en smart frisure? Og tøj må du da stadig kunne finde, som du føler dig godt tilpas i, og som er lidt smart?
1990h skriver: Havde det på præcist samme måde og har det stadig sådan..mit hår skal farves i næste måned da vi skal holde dåb og der vil jeg altså ikke ligne noget katten har slæbt ind..
Havde det på præcist samme måde og har det stadig sådan..mit hår skal farves i næste måned da vi skal holde dåb og der vil jeg altså ikke ligne noget katten har slæbt ind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128