anbefalinger af tvillinge udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

nogen der kender til godt men billigt udstyr til tvillinger? 

barnevogn er nok vigtigst 
nogen der ved om den fra flip-flap.dk er god 

og hvad skal man ellers bruge 
jeg har en datter i forvejen så har noget men hvad skal man bare have til tvillinger ud over to af alt ha ha 

er ano pga folk som ikke ved det endnu og som heller ikke skal vide det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Øst

Anonym skriver:

jeg har en datter i forvejen så har noget men hvad skal man bare have til tvillinger ud over to af alt ha ha 

Min svigerinde har en kombivogn fra flip-flap og den er rigtig god  

Det er selvfølgelig kun til een  Men tror deres vogne generelt er gode.

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

tak for svar 

Anmeld

15. juli 2013

Viventerjer

Nu har vi ikke fået prøvet flip-flaps duet/tvillingevogn endu da vi først føder slut september (Forhåbeligt ) Men Vi har bestilt en (har vedlagt billederne) .. Kan kun tale godt om både service og kvalitet.. Den har samme mål som den noget dyrere Toutonia tvillingevogn.. Og så er den også noget pænere .. Det fungere super her hvor vi bor (på landet) selv om vi har fået kommentare om at en tungere vogn havde været bedre til os.. Den køre perfekt, selv uden babyer i den også på grus Kan kun tale godt om vognen  Tillykke med graviditeten og de to bæbse i maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2013

Tulle28

Vi har en Carena Double Swing og er superglade for den. Der er lige kommet en 2013 model og den er dyrere, men kan du få fingrene i een af dem fra sidste år, koster de ca. 2.500,- og lifte koster 700,- pr. stk. Ønskebørn forhandler dem.

Anmeld

15. juli 2013

Kløver

Viventerjer skriver:

Nu har vi ikke fået prøvet flip-flaps duet/tvillingevogn endu da vi først føder slut september (Forhåbeligt ) Men Vi har bestilt en (har vedlagt billederne) .. Kan kun tale godt om både service og kvalitet.. Den har samme mål som den noget dyrere Toutonia tvillingevogn.. Og så er den også noget pænere .. Det fungere super her hvor vi bor (på landet) selv om vi har fået kommentare om at en tungere vogn havde været bedre til os.. Den køre perfekt, selv uden babyer i den også på grus Kan kun tale godt om vognen  Tillykke med graviditeten og de to bæbse i maven

Hvad hedder vognen og hvor har i købt den

Anmeld

15. juli 2013

Viventerjer

Maja84 skriver:

Hvad hedder vognen og hvor har i købt den

Den er fra flip-flap.dk - og hedderDUET .. deres eneste tvillingevogn

Anmeld

15. juli 2013

Kløver

Den er fra flip-flap.dk - og hedderDUET .. deres eneste tvillingevogn

Den ser flot ud, kunne godt finde på sådan en hvis jeg skulle få tvillinger superfed og billig, hvad hedder farven  

Anmeld

15. juli 2013

Viventerjer

Maja84 skriver:

Den ser flot ud, kunne godt finde på sådan en hvis jeg skulle få tvillinger superfed og billig, hvad hedder farven  

Det er den bestemt også A3 hedder farven, faktisk ikke noget de laver normalt, men fik den specielt lavet .. Det en farve fra deres Aston vogn oprindelig

Anmeld

15. juli 2013

Kløver

Viventerjer skriver:

Det er den bestemt også A3 hedder farven, faktisk ikke noget de laver normalt, men fik den specielt lavet .. Det en farve fra deres Aston vogn oprindelig

Okay Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.