Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der kender til godt men billigt udstyr til tvillinger? barnevogn er nok vigtigst nogen der ved om den fra flip-flap.dk er god
og hvad skal man ellers bruge jeg har en datter i forvejen så har noget men hvad skal man bare have til tvillinger ud over to af alt ha ha
er ano pga folk som ikke ved det endnu og som heller ikke skal vide det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: nogen der kender til godt men billigt udstyr til tvillinger? barnevogn er nok vigtigst nogen der ved om den fra flip-flap.dk er god og hvad skal man ellers bruge jeg har en datter i forvejen så har noget men hvad skal man bare have til tvillinger ud over to af alt ha ha er ano pga folk som ikke ved det endnu og som heller ikke skal vide det
Min svigerinde har en kombivogn fra flip-flap og den er rigtig god
Det er selvfølgelig kun til een Men tror deres vogne generelt er gode.
tak for svar
nogen der kender til godt men billigt udstyr til tvillinger? barnevogn er nok vigtigst nogen der ved om den fra flip-flap.dk er god og hvad skal man ellers bruge jeg har en datter i forvejen så har noget men hvad skal man bare have til tvillinger ud over to af alt ha ha er ano pga folk som ikke ved det endnu og som heller ikke skal vide det
Nu har vi ikke fået prøvet flip-flaps duet/tvillingevogn endu da vi først føder slut september (Forhåbeligt ) Men Vi har bestilt en (har vedlagt billederne) .. Kan kun tale godt om både service og kvalitet.. Den har samme mål som den noget dyrere Toutonia tvillingevogn.. Og så er den også noget pænere .. Det fungere super her hvor vi bor (på landet) selv om vi har fået kommentare om at en tungere vogn havde været bedre til os.. Den køre perfekt, selv uden babyer i den også på grus Kan kun tale godt om vognen Tillykke med graviditeten og de to bæbse i maven
Viventerjer skriver: Nu har vi ikke fået prøvet flip-flaps duet/tvillingevogn endu da vi først føder slut september (Forhåbeligt ) Men Vi har bestilt en (har vedlagt billederne) .. Kan kun tale godt om både service og kvalitet.. Den har samme mål som den noget dyrere Toutonia tvillingevogn.. Og så er den også noget pænere .. Det fungere super her hvor vi bor (på landet) selv om vi har fået kommentare om at en tungere vogn havde været bedre til os.. Den køre perfekt, selv uden babyer i den også på grus Kan kun tale godt om vognen Tillykke med graviditeten og de to bæbse i maven
Maja84 skriver: Hvad hedder vognen og hvor har i købt den
Hvad hedder vognen og hvor har i købt den
Den er fra flip-flap.dk - og hedderDUET .. deres eneste tvillingevogn
Den ser flot ud, kunne godt finde på sådan en hvis jeg skulle få tvillinger superfed og billig, hvad hedder farven
Maja84 skriver: Den ser flot ud, kunne godt finde på sådan en hvis jeg skulle få tvillinger superfed og billig, hvad hedder farven
Viventerjer skriver: Det er den bestemt også A3 hedder farven, faktisk ikke noget de laver normalt, men fik den specielt lavet .. Det en farve fra deres Aston vogn oprindelig
Det er den bestemt også A3 hedder farven, faktisk ikke noget de laver normalt, men fik den specielt lavet .. Det en farve fra deres Aston vogn oprindelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128