Gravid i 29-30 og rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet på at rejse til syden mens man har været gravid i uge 29-30?

Kan man gør det og hva skal man passe på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Lotus86

Jeg var på Mallorca da jeg var i 35. uge, det var slet ikke noget problem, men jeg ville vælge en destination hvor man ikke skal flyve alt for længe, da det er lidt hårdt for kroppen, og huske støttestrømper til flyveturen, ellers er det bare at nyde det og lytte til sin krop

Anmeld

11. juli 2013

channie-g

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet på at rejse til syden mens man har været gravid i uge 29-30?

Vi tager til sunny i Bulgarien på søndag og jeg er 31+1 Idag, vi skal være afsted 14 dage :-) du skal bare huske din VJ og en lægeerklæring :-) 

Anmeld

11. juli 2013

HoltSchmidt

Husk at tjekke med flyselskabet om de vil have dig med og ikke mindst med hjem

Anmeld

11. juli 2013

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg var 1 uge i Egypten da jeg var 33 uger henne. :-) 

Jeg havde taget min vandrejournal med, men de ville slet ikke se den eller noget. 

Støttestrømperne var guld værd!!!

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg var på Mallorca da jeg var i 35. uge, det var slet ikke noget problem, men jeg ville vælge en destination hvor man ikke skal flyve alt for længe, da det er lidt hårdt for kroppen, og huske støttestrømper til flyveturen, ellers er det bare at nyde det og lytte til sin krop

Tusind tak piger det berolige mig vi skal måske til Mallorca

Men hvis man går lange tur på ferien , kan det risikere at man kan gå i fødsel? Da jeg skal ha kejsersnit

Anmeld

11. juli 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Tusind tak piger det berolige mig vi skal måske til Mallorca

Men hvis man går lange tur på ferien , kan det risikere at man kan gå i fødsel? Da jeg skal ha kejsersnit

Nej, det er der vist ingen risiko for, hvis du skulle gå i fødsel, så er det ihvert fald ikke pga. lange gåture. Vi gik meget da vi var af sted, og det var helt fint, skulle bare lige have lidt flere pauser.

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Nej, det er der vist ingen risiko for, hvis du skulle gå i fødsel, så er det ihvert fald ikke pga. lange gåture. Vi gik meget da vi var af sted, og det var helt fint, skulle bare lige have lidt flere pauser.

Årh super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.