Rygsmerter.. MINUS SØVN/ bliver sindsssyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

Louise Jørgensen

Hej.

Kan ærlig talt ikke finde en eneste stilling der er behagelig at ligge i- resultat= minus søvn Jeg har stadig 12 uger igen- Hvad gør man?

Ligger med puder under maven og mellem benene- det hjælper kun 5 min af gangen hvis jeg ligger på siden.

HJÆLP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kontakterlægen, og får en henvisning til fys. Vh stine

Anmeld

10. juli 2013

Louise Jørgensen

StineW79 skriver:

Kontakterlægen, og får en henvisning til fys. Vh stine

Har godt tænkt tanken- der er snart ikke andet for

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Louise Jørgensen skriver:

Har godt tænkt tanken- der er snart ikke andet for

Det hjalp i hvert fald her! Gik 2 gange om ugen fra uge ca 20 til uge 38. Jeg var nemlig så uheldig at forstuve rygge på arbejd, og ku ik noget i 14 dage.. Også fortsatte jeg, netop fordi jeg ik ku sove om natten pga bækkenløsning og ondt i ryggen. 

Hvis du bor i nærhenden af Herning, så ka jeg varmt anbefale n god fys! Vh stine

Anmeld

10. juli 2013

Louise Jørgensen

StineW79 skriver:

Det hjalp i hvert fald her! Gik 2 gange om ugen fra uge ca 20 til uge 38. Jeg var nemlig så uheldig at forstuve rygge på arbejd, og ku ik noget i 14 dage.. Også fortsatte jeg, netop fordi jeg ik ku sove om natten pga bækkenløsning og ondt i ryggen. 

Hvis du bor i nærhenden af Herning, så ka jeg varmt anbefale n god fys! Vh stine

Sikken en omgang. Jeg bor på Sjælland så må finde en her hos mig selv. Har allerede været til Fys en del gange- ville egentlig også gerne gå der fast 2-3 gange om måneden- men økonomien er bare ikke til det. Er studerende

Anmeld

10. juli 2013

StineW79

Louise Jørgensen skriver:

Sikken en omgang. Jeg bor på Sjælland så må finde en her hos mig selv. Har allerede været til Fys en del gange- ville egentlig også gerne gå der fast 2-3 gange om måneden- men økonomien er bare ikke til det. Er studerende

Hvis du er medlem af Danmark får du en del tilbagebetalt. Rigtig god bedring til dig. Vh stine

Anmeld

14. juli 2013

Kat2244

Puha, kender det godt! jeg ligger også vågen nu kl. 02.30 pga. ondt i ryggen osv. Jeg føler med dig! jeg har selv gået til fys uden den store bedring, men hvis jeg var dig ville jeg give det et forsøg. Det skader aldrig .

vh. Kath - som håber på de næste fire uger går MEGET hurtigt.

Anmeld

14. juli 2013

Louise Jørgensen

Kat2244 skriver:

Puha, kender det godt! jeg ligger også vågen nu kl. 02.30 pga. ondt i ryggen osv. Jeg føler med dig! jeg har selv gået til fys uden den store bedring, men hvis jeg var dig ville jeg give det et forsøg. Det skader aldrig .

vh. Kath - som håber på de næste fire uger går MEGET hurtigt.

Tak for dit svar Ja sjovt er det ikke ligefrem.. øv. Hepper på de 4 uger går hurtigt for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.