Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Bliver helt nervøs hver gang jeg sådan får ondt i maven og når det kommer og går med lidt tid igennem, :/
Bliver helt nervøs hver gang jeg sådan får ondt i maven og når det kommer og går med lidt tid igennem, :/
Hvor langt er du henne?
Rødhætte skriver: Hvor langt er du henne?
Anonym skriver: Uge 29
Uge 29
Hvis du har haft ondt længe ville jeg ringe til fødeafdelingen! De kan måske berolige dig eller komme med råd..
Rødhætte skriver: Hvis du har haft ondt længe ville jeg ringe til fødeafdelingen! De kan måske berolige dig eller komme med råd..
Anonym skriver: Det forsvinder egentlig hurtigt igen men lige i det hvor det står på bliver jeg lidt nervøs,
Det forsvinder egentlig hurtigt igen men lige i det hvor det står på bliver jeg lidt nervøs,
Kan godt forstå du bliver nervøs, men hvis det ikke er noget der tiltager er der sikkert ingen grund til bekymring Eller må du kontakte fagfolkene..
Rødhætte skriver: Kan godt forstå du bliver nervøs, men hvis det ikke er noget der tiltager er der sikkert ingen grund til bekymring Eller må du kontakte fagfolkene..
Anonym skriver: Lige præcis, men når hurtigt og tænker ikke nu det for tidligt
Lige præcis, men når hurtigt og tænker ikke nu det for tidligt
Kan jeg godt forstå. Fødte selv lidt for tidligt (36+4)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128