smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
14 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

AnneMaria

syntes ikke jeg kan huske sådan nogen smerter fra min første graviditet... ? Det er nederst i maven og det går hele vejen ned i min tissekone (det var vidst den fineste måde jeg kunne sige det på ) Hvad er det? og nej det er ikke menstrationsagtig, det er gøre mere ondt det her!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

AnneMaria

ikke nogen der ved det?

Anmeld

10. juli 2013

lotteh21

Hvor langt er du henne? Hvis jeg havde så ondt som du beskriver det, ville jeg ringe til vagtlægen.

Anmeld

10. juli 2013

AnneMaria

lotteh21 skriver:

Hvor langt er du henne? Hvis jeg havde så ondt som du beskriver det, ville jeg ringe til vagtlægen.

jeg er kun 4+4 henne... tror du måske at jeg er ved at miste ?

Anmeld

10. juli 2013

Maja88

Sådan opdagede jeg at jeg havde bækkenløsning

Anmeld

10. juli 2013

AnneMaria

Maja88 skriver:

Sådan opdagede jeg at jeg havde bækkenløsning

men kan man få det så tidlig ?

Anmeld

10. juli 2013

Maja88

AnneMaria skriver:

men kan man få det så tidlig ?

Ja jeg havde det fra uge 6 og kender et par stykker som allerede blev sygemeldt der..

Så det kan godt begynde der

Anmeld

10. juli 2013

AnneMaria

Maja88 skriver:

Ja jeg havde det fra uge 6 og kender et par stykker som allerede blev sygemeldt der..

Så det kan godt begynde der

gør det nogen gange så ondt at man ikke kan gå ordentlig... man går lidt som en and der har tisset i bukserne

Anmeld

10. juli 2013

FrkZier

syntes ikke jeg kan huske sådan nogen smerter fra min første graviditet... ? Det er nederst i maven og det går hele vejen ned i min tissekone (det var vidst den fineste måde jeg kunne sige det på ) Hvad er det? og nej det er ikke menstrationsagtig, det er gøre mere ondt det her!!

hmm.. den er sgu svært når du stadig "kun" er så tidligt i din graviditet - der er 100000 ting det kan være; dit underliv er på overarbejde lige pt, det kan sgu godt give nogle smerte dernede! Ligament smerter? måske dine tarme rykker sig? evt. en Ischiasnerve?
Ja som du nok kan fornemme er der mange bud, men mit råd vil være at hvis du virkelig har ondt, så kontakt lægen, måske han/hun kan give dig lidt bedre klarhed omkring det?!

Jeg krydser fingre for det bliver bedre snart

Anmeld

10. juli 2013

Maja88

AnneMaria skriver:

gør det nogen gange så ondt at man ikke kan gå ordentlig... man går lidt som en and der har tisset i bukserne

Ja.. lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.