Sommerkærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Åhh suk, sikke nogle smukke billeder af smukke mennesker.
Altså udover billeder af små nyfødte og generelt børn er der bare ikke noget smukkere end den kærlighed man kan se strømme ud af disse billeder
hvor må det bare være skønt at have fået foreviget denne sidste tid som kommende forældre

Tak, du er bare så sød  Det er helt fantastisk at have foreviget vores sidste tid som vordende forældre og den sidste tid vi har før vi bliver 3.. Det bliver noget af en omvæltning - men nøj, hvor vi glæder os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Vil bare virkelig, virkelig, virkelig gerne undgå igangsættelse  Tror på at han kommer når han er klar - så håber, håber, håber at han kommer af sig selv og gerne før 41+3 (egentlig også meget gerne før det).. Det er sgu ikke særlig spændende at være gravid mere! Og mine venner er allerede begyndt at skrive til mig om jeg har født  Suk! 

Når først ens venner og familie begynder at blive utålmodige, så bliver man det sgu også selv!

Ja, jeg ville jo heller ikke sættes igang til at starte på, men det var jeg nødt til, min krop var SLET ikke klar til fødsel..

Anmeld

10. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Min kæreste og mig  Den søde ventetid blev foreviget. Nøj, hvor vi glæder os til at blive forældre! 

Billederne er taget af Desirae Rasmussen

Du ser godt ud. Den mave sidder bare lige spot on Sørme om det ikke er broen i Randers, billederne er taget på

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Når først ens venner og familie begynder at blive utålmodige, så bliver man det sgu også selv!

Ja, jeg ville jo heller ikke sættes igang til at starte på, men det var jeg nødt til, min krop var SLET ikke klar til fødsel..

Jaa, det smitter af h.. til!! Men det er for tidligt at blive utålmodig, hvis jeg går helt til 42. uge........ 

Ja, lige præcis. Der kan jo være mange årsager til at man bliver nødt til det og det frygter jeg også. Men det er jo ikke noget man selv kan styre.. desværre! Igangsættelsen har da nok også været årsag til din rimelig voldsomme fødsel, tror du ikke? 

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Du ser godt ud. Den mave sidder bare lige spot on Sørme om det ikke er broen i Randers, billederne er taget på

Hehe, tusind tak 

Ja, broen i Randers kender alle... fra Randers.... 

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Jaa, det smitter af h.. til!! Men det er for tidligt at blive utålmodig, hvis jeg går helt til 42. uge........ 

Ja, lige præcis. Der kan jo være mange årsager til at man bliver nødt til det og det frygter jeg også. Men det er jo ikke noget man selv kan styre.. desværre! Igangsættelsen har da nok også været årsag til din rimelig voldsomme fødsel, tror du ikke? 

Jeg tror bare ikke min krop var klar endnu.. Overhovedet.. Dét blandet med, at jeg skulle ligge og vente i 3 timer på epidural OG have presseveer i 8 timer..
Den JM der var med sagde også det var altså usædvanelig, så hun ville ikke "skyde skylden på" igangsættelsen, for hun havde aldrig set det før..

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Jeg tror bare ikke min krop var klar endnu.. Overhovedet.. Dét blandet med, at jeg skulle ligge og vente i 3 timer på epidural OG have presseveer i 8 timer..
Den JM der var med sagde også det var altså usædvanelig, så hun ville ikke "skyde skylden på" igangsættelsen, for hun havde aldrig set det før..

Ja, puha.. Men jeg synes bare man hører flere og flere der er blevet sat i gang hvor det tager dage, fordi kroppen ikke er klar til det!

Anmeld

10. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Hehe, tusind tak 

Ja, broen i Randers kender alle... fra Randers.... 

Det var så lidt

Hehe, ja... Men den falder vist heller ikke så nemt i baggrunden med den fantastiske blå farve den har

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Det var så lidt

Hehe, ja... Men den falder vist heller ikke så nemt i baggrunden med den fantastiske blå farve den har

Nej, den er rimelig svær at undgå Men synes egentlig det er en ret flot location til billeder.. Har også set nogen få taget meega flotte bryllupsbilleder på den bro! 

Anmeld

10. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Nej, den er rimelig svær at undgå Men synes egentlig det er en ret flot location til billeder.. Har også set nogen få taget meega flotte bryllupsbilleder på den bro! 

Det vil jeg godt give dig ret i. Jeres billeder er virkelig også bare blevet gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.