Nyfødt i en Manduca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.088 visninger
4 svar
1 synes godt om
10. juli 2013

Louise81

Hej

Jeg ville høre om nogle af jer har erfaringer med at bære en nyfødt i en Manduca bæresele?

Jeg fik min Manduca til min store pige da hun var et par måneder, og har derfor ikke prøvet at bære hende i den som helt lille. Men både hun og jeg har væert rigtig glade for den, og brugt den til hun lbev for stor og tung.

Nu venter vi en lillebror til November, og vil gerne bære ham fra start. Så derfor vil jeg gerne høre jeres eraringer.

Jeg har også overvejet at anskaffe en vikle/slynge, men ville egentlig helst bare bruge min Manduca hvis det er muligt.

Håber at I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Mumto3

Som slyngevejleder har jeg testet maducaen da den blev introduceret her i landet. Min erfaring er at der er nogle spædbørn der har det godti i den, men der er bestemt også en stor del der ikke kan lide at få vredet hofteleddet så meget ud, som de skal for at side i den. Der er faktisk en del babyer der skal være 6-8 mdr gamle før de får rigtig glæde af den. Men det er en fantastisk slynge! Og min personlige favorit!

men jeg vil anbefale en ringeslynge til en nyfødt ( eller vikle hvis du mere er til det)

Anmeld

10. juli 2013

Louise81

Tak for dit svar 

Jeg var nemlig også lidt i tvivl om hvorvidt en  nyfødt ville befinde sig godt med benene i den stilling. 

Jeg må lige at se om ikke jeg kan låne mig frem til en slynge el. vikle og så prøve mig lidt frem med dem og Manducaen.

Anmeld

10. juli 2013

AnthonsMor

Louise81 skriver:

Tak for dit svar 

Jeg var nemlig også lidt i tvivl om hvorvidt en  nyfødt ville befinde sig godt med benene i den stilling. 

Jeg må lige at se om ikke jeg kan låne mig frem til en slynge el. vikle og så prøve mig lidt frem med dem og Manducaen.

Jeg har en hjemmelavet strækvikle du kan købe til 75 kroner plus porto, hvis det er.. Min søn har aldrig gidet sidde på min mave, så den har kun været prøvet én gang..
Hvis det kunne være noget

Anmeld

10. juli 2013

Louise81

Tak for tilbudet  

Jeg har dog en veninde, der har en strækvikle hun ikke bruger, som jeg gerne må låne til den tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.