13+3 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
11 svar
13 synes godt om
10. juli 2013

**Ønskebabyen

Så nåede vi 13+3, og fik overstået en helt igennem perfekt NF scanning i sidste uge. Jeg blev rykket 3 dage frem

Synes ikke maven syner så stor på billedet, som den i virkeligheden er. Og jeg skal også nærmest kun overveje at spise noget før det buler ret meget mere ud, end om morgenen, hvor dette billede er taget

Nu, kan jeg i hvert fald ikke rigtig skjule den længere!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Så nåede vi 13+3, og fik overstået en helt igennem perfekt NF scanning i sidste uge. Jeg blev rykket 3 dage frem

Synes ikke maven syner så stor på billedet, som den i virkeligheden er. Og jeg skal også nærmest kun overveje at spise noget før det buler ret meget mere ud, end om morgenen, hvor dette billede er taget

Sikke en fin fin baby hule du har dig

Anmeld

10. juli 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Sikke en fin fin baby hule du har dig

Tuuuusind tak

Det er sjovt når kæresten engang imellem bare stopper op og kigger på mig, og efter lidt siger: Hold da op, du er godt nok gravid skat. hihi

Anmeld

10. juli 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Tuuuusind tak

Det er sjovt når kæresten engang imellem bare stopper op og kigger på mig, og efter lidt siger: Hold da op, du er godt nok gravid skat. hihi

Haha fik næsten samme kommentar efter jeg prustede lidt efter at have været i bad og kæresten kigger med elevatorblik og siger flabet, hvad skat er du lidt gravid?
Hmm ja hvad gør man så andet end at trække på smilebåndet

Du er da helt klart gravid og det så spændende herindefra at følge mavens udvikling

Anmeld

10. juli 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Haha fik næsten samme kommentar efter jeg prustede lidt efter at have været i bad og kæresten kigger med elevatorblik og siger flabet, hvad skat er du lidt gravid?
Hmm ja hvad gør man så andet end at trække på smilebåndet

Du er da helt klart gravid og det så spændende herindefra at følge mavens udvikling

Det er nogle sjove og fede kommentarer de kommer med indimellem, de kære mandfolk

Glæder mig også til at ligge billederne op herinde.. Nu må vi se om ikke jeg kan blive lidt bedre til at få opdateret hver uge.. Det er bare liiiiiiidt svært, når vi ikke har sådan et stort spejl, så jeg selv kan tage dem.. Lige nu er jeg ret afhængig af at manden tager dem, og gerne inden det første måltid bliver indtaget Så synes jeg nemlig det giver det mest reelle billede af mavsen.

Anmeld

10. juli 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

J

Det er nogle sjove og fede kommentarer de kommer med indimellem, de kære mandfolk

Glæder mig også til at ligge billederne op herinde.. Nu må vi se om ikke jeg kan blive lidt bedre til at få opdateret hver uge.. Det er bare liiiiiiidt svært, når vi ikke har sådan et stort spejl, så jeg selv kan tage dem.. Lige nu er jeg ret afhængig af at manden tager dem, og gerne inden det første måltid bliver indtaget Så synes jeg nemlig det giver det mest reelle billede af mavsen.

Ja han må bare igang med at tage billeder en fast morgen i ugen
du har helt ret det giver det bedste billede hvis det bliver taget på samme tidspunkt hver uge for hold da op en forskel der er fra morgen til aften på nogle dage
glæder mig ihvertfald til at følge din fine mave

Anmeld

10. juli 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ja han må bare igang med at tage billeder en fast morgen i ugen
du har helt ret det giver det bedste billede hvis det bliver taget på samme tidspunkt hver uge for hold da op en forskel der er fra morgen til aften på nogle dage
glæder mig ihvertfald til at følge din fine mave

Ja det er rigtig meget forskel fra morgen til aften.
Vores problem er bare at han møder kl 04.00 og jeg kl 8, 9, 10 eller 12. Så vi har sådan set kun weekenderne hvor der kan tages billeder, og der er han så også afsted hver 3. weekend Det begænser det ret meget.

Så det kan altså være at der bliver lidt tid imellem billederne nogle gange! Men dejligt at høre, at der er nogle der (gider) følge en

Anmeld

10. juli 2013

Rødhætte

**Ønskebabyen skriver:

Super fin strutmave, og skønt det gik godt til nf

Anmeld

10. juli 2013

**Ønskebabyen

Rødhætte skriver:

Super fin strutmave, og skønt det gik godt til nf

Mange tak

Anmeld

11. juli 2013

CroQuis

Nuuurh en fin babybule 

Er din mave sådan fast i det? For min er også bare begyndt at bule ud, og især efter et måltid mad, synes jeg den strutter... Men den er bare ikke sådan fast - kan sagtens tage fat i en stor delle  

Min mand synes slet ikke at han kunne se/mærke at den var vokset i sidste uge, selvom jeg følge mig mega tyk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.