Hvilke papire skal man have med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Goggelogge

I bliver nødt til at hjælpe mig, sidder og læser en masse på nettet, og synes folk skriver forskellige ting om hvilke papire man skal have med når man skal føde...

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

serinasmor

Goggelogge skriver:

I bliver nødt til at hjælpe mig, sidder og læser en masse på nettet, og synes folk skriver forskellige ting om hvilke papire man skal have med når man skal føde...

Hjælp

din vandrejournal og dit sygesikringsbevis

Anmeld

10. juli 2013

Goggelogge

Kanon - tak

Havde læst et sted man både skulle have dåbsattest og alt muligt andet med..

Anmeld

10. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

de ser gerne man har vandrejournalen med da det gør det hurtigere for dem at overskue hvordan forløbet er gået men de spurgte alligevel en hel masse og slog mig op i deres sytem ved hjælp af sygesikring og sagde også at så længe jeg havde sygesikring med så var papirerne mest for syns skyld...

Anmeld

10. juli 2013

Rockertand

Goggelogge skriver:

Hjælp

Jeg har født 3 gange, og vi har aldrig skullet medbringe noget, har dog haft vandrejournal med for en sikkerheds skyld, men der er aldrig nogen, der har bedt om at se den.
Jeg ved heller ikke, hvad de skulle bruge sygesikringsbevis til?

Anmeld

10. juli 2013

mmsoelberg

Jeg har også læst i nogle bøger at man skal have dåbsattest med  jeg er også helt forvirret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.