Til jer der har været sat igang.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

Juliekp

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Jeg er nysgerrig, hvorfor blev i forskellige sat igang og i hvilken uge ?

Jeg blev sat igang 38+3, da min datter var holdt op med at tage på og ville have bedre af at komme ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Clisolka

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Jeg blev sat i gang 39+3 pga. jeg havde udviklet svangerskabsdiabetes, så jeg måtte ikke gå over tid  Denne gang bliver jeg senest sat i gang til termin pga. diabetes type 2 

Anmeld

10. juli 2013

Hyacinth

Heej tøser

Jeg blev sat i gang med min datter i uge 38+3 ved at de tog vandet, fordi jeg havde en masse komplikationer - heriblandt begyndende svangerskabsfirgiftning og 20-25 kg væske oveni graviditetsvægten.

Med min søn blev jeg sat i gang i uge 39+0 af flere årsager; 1) de havde mistanke om, at moderkagen ikke virkede optimalt mere, idet han ikke var stor som forventet(han skulle have kommet ud på 3400-3500 g, men blev scannet to dage før fødsel, hvor de mente han vejede 2500-2700 g - dog vejede han 3031 g ved fødslen) 2)han roterede op og ned med hovedet imellem bækken og ribben og fordi han derudover var lille, måtte jeg ikke gennemgå en sædefødsel. Så valget stod imellem PK eller igangsættelse så snart han var med hovedet nedad. Det blev sidstnævnte, ved at de tog vandet

Anmeld

10. juli 2013

Jenny12

Jeg blev sat i gang 39+3.

Jeg havde selv kontakter fødegangen da jeg var nervøs over mangel på liv. Her blev jeg scannet og der belv konstateret manglende tilvækst over 3 uger og tilbudt igangsættelse samme aften.

Bekymringerne var ubegrundet og ud kom en fin gennemsnitlig dreng - "kun" i chok over den hurtige fødsel på 2½ time. 

Anmeld

10. juli 2013

FruStolpe

Jeg blev sat i gang pga alt for højt bldtryk da jeg var 40+0

Anmeld

10. juli 2013

janne1986

Blev sat igang dagen før termin, da vores den første havde sat fast med skulderen, så nr to måtte ikke blive større, da de frygtede det ville ske igen.... Og pga hovedpine osv, de mistænkte svangerskab s forgiftning, ved egentlig ik om de fik taget prøver osV...Mentale ve storme, så det var ikke rart,.. Og tror ik min krop var klar eller lille pigen, for hun var syg de første 4 mdr ca.... 

Anmeld

10. juli 2013

Mom2

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Blev sat i gang 14 dage over tid.
Fik en pille klokken 8.30 om morgenen, vandet gik 21.30 om aftenen og veer kom kort herefter og 3.38 kom min datter til verdenen

Anmeld

12. juli 2013

julebaby2011

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Jeg blev sat igang 2 uger før termin, fordi min datter kun vejede 2 kg og ikke havde taget på i et par uger. Jeg skulle tage en pille og hvis der ikke skete noget skulle jeg tage en mere. De virkede ikke, så der blev prikket hul på fosterhinderne ca et døgn efter første pille og så fik jeg de vildeste veer, fordi min krop kke helt var klar til fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.