Hvorfor kan jeg ikke mærke blop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Mami_Ravn

Jeg er førstegangsgravid og er idag 17+3, hvorfor har jeg ikke mærket noget til den lille endnu??:-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Hullabullabulla

Mami_Ravn skriver:

Jeg er førstegangsgravid og er idag 17+3, hvorfor har jeg ikke mærket noget til den lille endnu??:-( 

Det er ganske normalt!

Nogle mærker først liv uge 22-25 (inklusiv mig selv)

Anmeld

10. juli 2013

Fuglemor

Jeg mærkede først vores da jeg var 20 uger henne og det føltes som bobler i maven

Anmeld

10. juli 2013

Fenja09

Mami_Ravn skriver:

Det er meget forskelligt hvornår man mærker liv, men når du ikke er "længere henne", så synes jeg slet ikke at det er unormalt. Jeg mærkede selv først rigtig liv da jeg var i uge 18 og det var i samme uge at manden herhjemme kunne mærke spark.

Ha´ tålmodighed - du skal nok komme til at mærke den!

/Fenja

Anmeld

10. juli 2013

DianaRJS

Mami_Ravn skriver:

det er meget forskelligt hvornår du mærker liv jeg er gravid for 3 gang, de 2 færste gange har jeg mærket liv inden uge 17, 1.gang i uge 20+4 2.gang i uge 15+6, jeg er i dag 17+5 og mærkede først liv i går aftes, og det er ovenikøbet med tvillinger, hvor det burde være ldit lettere pga. pladsen så som du kan se det er MEGET forskelligt det kommer også an på hvordan moderkagen ligger

Anmeld

10. juli 2013

mommy1991

Mami_Ravn skriver:

Jeg mærkede først liv 18+1, så bare rolig, det skal nok komme

Anmeld

10. juli 2013

sulo

Jeg er 20+1 og har ikke mærket noget endnu, var Til MD i mandags og der er masser af liv, så bare et spørgsmål om tid sagde lægen.

Anmeld

10. juli 2013

Mami_Ravn

Tusinde tak for hurtigt svar!! Blir så nervøs

Anmeld

10. juli 2013

Hyacinth

Mami_Ravn skriver:

Første gang mærkede jeg bobler i uge 16 tror jeg, men først rigtige spark osv. fra uge 20 det skal nok komme

Anmeld

10. juli 2013

SKbaby

Mami_Ravn skriver:

Jeg mærkede måske lidt bobler eller sitren fra uge 17-20, men det var først i uge 20, at jeg helt sikkert mærkede baby sparke. Nu sparker hun hver dag og jeg er 21+1.

Det kan jo skyldes, at din moderkage ligger ud mod maven, så er det lidt sværere at mærke spark fra baby. Min moderkage lå i hvertfald ud mod maven.

Og så afhænger det selvfølgelig også af hvor polstret man selv er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.