enlig forsørger hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Søger lidt hjælp. Har søgt su og er enlig forsørger. Har fået besked på i dag at de har behandlet min ansøgning. Vil få 8700 udbetalt men det er vel uden lånet ikke? Har været inde og godkende min låne plan efter jeg fik min støtte meddelelse hvori der stod at jeg ville få 8700 udbetalt. Håber så meget det er uden lånet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Søger lidt hjælp. Har søgt su og er enlig forsørger. Har fået besked på i dag at de har behandlet min ansøgning. Vil få 8700 udbetalt men det er vel uden lånet ikke? Har været inde og godkende min låne plan efter jeg fik min støtte meddelelse hvori der stod at jeg ville få 8700 udbetalt. Håber så meget det er uden lånet

Ja, det er uden lån

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Ja, det er uden lån

Ok tak det var dejligt

Anmeld

10. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

jeg fik 8400 uden lån, dog har jeg slet ikke søgt om lån, så ved self. ikke om alm satsen bliver sat ned hvis det er?

Anmeld

10. juli 2013

mmsoelberg

DianaRJS skriver:

jeg fik 8400 uden lån, dog har jeg slet ikke søgt om lån, så ved self. ikke om alm satsen bliver sat ned hvis det er?

Det burde ikke have nogen indflydelse på den almindelige sats. Det er jo et lån man tager ligesom hvis man gik i banken og lånte penge. Men su kan bare bedre betale sig hvis det er nødvendigt med lån   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.