Minipiller og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Efter 8 måneder kom min menstruation efter fødslen og jeg har været på minipiller i 6 mdr nu. Mit spørgsmål er at må man tage pillernes under menstruation? Synes min mens er så svag at det ikke rigtig kommer noget ligesom pletblødning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Anonym trådstarter

10. juli 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Efter 8 måneder kom min menstruation efter fødslen og jeg har været på minipiller i 6 mdr nu. Mit spørgsmål er at må man tage pillernes under menstruation? Synes min mens er så svag at det ikke rigtig kommer noget ligesom pletblødning ?

Jeg tror jeg har taget mini p piller i et år nu og har ikke fået min mens, man skal tage en pille hver dag, ihvertfald dem jeg får

men jeg får dem også pga jeg får så mange smerter under mens at jeg er ved at besvime og bliver dårlig og det går ikke når jeg er alene om min søn

Anmeld

10. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Man holder ikke pause med minipiller, som man gør med p-piller. Minipiller tages hver dag, altid.

Da jeg var på minipiller fik jeg overhovedet ingen menstruation. Der er desværre nogen som er uheldige og pletbløder ret ofte, hvor andre oplever at det fuldstændig forsvinder. Hvis du pletbløder tilfældigt, eller ofte skal du nok overveje om minipillen er for dig. Det må være irriterende at pletbløde.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.