(marts) Trine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Muffinmus

Hvor var det hyggeligt lige at rende på dig inde i byen og se din skønne datter...dejlige kinder og den fedeste paryk....dyyyybt misundelig for Tor er næsten pil skaldet
Glæder mig så meget til lidt længere lokker så hun ligner en pige lidt mere.
Vi må lige finde en dag vi kan samle folk igen et sted så....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

MoarViborg

Heey Maria
Ja - super hyggeligt!
Hi hi! Hun skal skam nok få hår din lille Victoria - er Tor hendes kælenavn? Ja, vi må finde en dag, men det kan godt være vi lige skal forbi de her sommeruger, hvis vi skal have flest muligt med! Tror jeg vil med næste gang folk herfra mødes i Århus - lød til at det havde været hyggeligt sidst!
Glæder mig i hvert fald til at se jer igen - også Victoria, nu sov hun jo i dag

Anmeld

11. juli 2009

Muffinmus

Ja, det er bare et stykke vej til århus jo
Ja, hun hedder vist mest Tor her hjemme nu for det er det eneste William kan sige... Tor til alting der har  med hende at gøre...det er lidt sødt selv om folk så tror vi har en dreng.
Ja, hun skal da nok få hår, men nøj det atger altså laaang tid. Hun har stort set det samme hår som hun blev født med og er da 4,5 mdr nu.

Anmeld

11. juli 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Heey Maria
Ja - super hyggeligt!
Hi hi! Hun skal skam nok få hår din lille Victoria - er Tor hendes kælenavn? Ja, vi må finde en dag, men det kan godt være vi lige skal forbi de her sommeruger, hvis vi skal have flest muligt med! Tror jeg vil med næste gang folk herfra mødes i Århus - lød til at det havde været hyggeligt sidst!
Glæder mig i hvert fald til at se jer igen - også Victoria, nu sov hun jo i dag

Ihh det ville bare være så hyggeligt hvis du os kom næste gang.

Anmeld

11. juli 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Ihh det ville bare være så hyggeligt hvis du os kom næste gang.

Taak søde! Du må meget gerne lige give et vink næste gang det bliver arrangeret - ikke altid jeg lige får set de oplæg der er på forsiden

Anmeld

11. juli 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Taak søde! Du må meget gerne lige give et vink næste gang det bliver arrangeret - ikke altid jeg lige får set de oplæg der er på forsiden

Jamen jeg laver et indlæg her en af dagene for i august måned af   Men jeg siger til når det er der 

Knus

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hej Søde 
Her er der et indlæg håber du kommer denne gang.

www.baby.dk/debat/22206pi1/ordet-er-frit/midtjydere-skal-vi-moedes-igen.aspx 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.