kan i lide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
22 svar
7 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Kan i lide navnet Annabella???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

lycly

Nej jeg kan bedre lide dem hver for sig

Anmeld

9. juli 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Tja, jeg synes det er meget sødt, men tror faktisk bedre jeg kan lide AnnaBelle (udtalt Annabell) Men det er jo tæt på og sødt begge dele.

Anmeld

9. juli 2013

Valle81

Desværre nej:0)

Men jeg er generelt ikke til sådanne navne:0)

Men skidt da med hvad vi andre tænker:0)

Vi har valgt navne, som vi kan lide, og jeg er sikker på at andre synes de er Addddrrrr, men so be it:0)

Mor til Asta, Anton og Arthur:0)

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Tja, jeg synes det er meget sødt, men tror faktisk bedre jeg kan lide AnnaBelle (udtalt Annabell) Men det er jo tæt på og sødt begge dele.

Manden kan ikke lide annabelle og kender du det der med man kender et barn med et navn som ens eget bare ALDRIG skal hedde..

Vi er nok mest la navne selvom vi har en le navn i spil også

Anmeld

9. juli 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Manden kan ikke lide annabelle og kender du det der med man kender et barn med et navn som ens eget bare ALDRIG skal hedde..

Hehe, ja, det er jo en smagssag, men ja, det kender jeg bestemt.
Men det er jo bare med at finde noget i kan være enige om. Så kan vi andres mening jo være ligegyldig.
Der var mange der synes det var meget mærkeligt at vores datter skulle hedde Penny, men det er jeg ligeglad med.
Vi elsker det herhjemme, var enige om det navn fra starten og nu kan hun jo ikke hedde andet.

Anmeld

9. juli 2013

Eliza

hvor ville verden være kedelig, hvis vi alle kunne lide det/de samme navne (hurra for forskelligheder) 

det navn falder ikke i min smag. 

Super navn til en lille pige med lyse slangekrøller. Men hun bliver jo os voksen en dag 

Anmeld

9. juli 2013

Eliza

Anonym skriver:

DET kender jeg ALT for godt. Arbejder i børnehave, så der er røget en del navne igennem maskinen og en hel del er valgt fra fordi jeg har haft et barn der hed det 

Min søn hedder Malthe, for det har jeg aldrig kendt nogen som hed, og derfor knyttede jeg ingen historie til. Nu kan få sin helt egen 

Anmeld

9. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Nej, det bryder jeg mig ikke særlig meget om, men nu er jeg også til nogle lidt andre navne. Hvis i er enige om navnet, så skal det da være det  Jeg har aldrig spurgt nogen om de syntes Alberte var pænt eller ej - det vidste vi bare at hun skulle hedde. Så må folk jo synes hvad de vil.

Og når barnet først har fået navnet, så kan hun jo ikke hedde andet! Sådan plejer det i hvert fald at være

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

I et ord? Nej.
Så synes jeg bedre om Annabell eller Anna Bella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.