Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LineD skriver:Så nåede vi 23+1, synes maven er begyndt at blive mærkelig rund som en bold, og ligesom bule mere ud lige ved "hårgrænsen", dernede hehe Vægten siger stadig kun +3 kg men er begyndt at se tynd ud i hovedet ...Ellers går graviditeten godt! Han sparker livligt hver dag og hold op hvor man kan se maven hoppe og danse Det eneste der generer ud over smerter er mega yveret haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Beck skriver:Hold da op, hvor er du blevet flot stor soede...Den er rigtig paen din mavse
LineD skriver:Mange tak Hvor er du sød Ja det er utroligt som det pludselig tager fart Skal snart bruge vejviser til at finde fødderne hehe
Beck skriver:Haha ja Sys det vildt du allerede er saa langt henne
LineD skriver:Ja det er simpelthen utroligt som tiden er fløjet, synes det var igår jeg endelig fik de 2 streger Men omvendt kan jeg heller ikke vendte til han kommer ud til os
LineD skriver:Ja jeg synes egentlig længe jeg har haft lyst til at lave en følg min mave tråd Så her er den altså! Her kan i følge maven frem til vores dejlige søns fødselsdag (forhåbentlig 1 december ).Billederne er foreløbig:Uge 4+5Uge 10+6Uge 15+3Uge 17+1Uge 18+3Og de NYE 19+3 (Sorry jeg ikke har en trøje på!)(Synes her i uge 20 at maven er begyndt at fylde mere, over navlen også ( og derved se lidt mindre ud for neden, sjov fordelig som livmoderen kan lave , og den (navlen altså) er laaangt fra ligeså dyb som før!! hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128