Fuck! Graviditet og rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ved ihvertfald at det kan være store problemer, bla pga dækningen både omkring dig, far, børn og den lille ny, med ophold og hjemrejse osv, og ja hvis lægerne ikke er enige, tror jeg faktisk ikke forsikringen dækker, uanset, at risikere at føde for tidligt i et fremmed land, jeg havde ikke taget chancen, og tror det er vigtigt at sætte sig godt ind i risikoen og hvad konsekvensen kan være hvis du skal have akut ks i udlandet, og hensynet til din mand, ved ik om han er god til spansk men også hans sygehus skræk in mente

Jeg må vist surfe lidt rundt og ringe til forsikringen imorgen, mht. manden, så snakker han slet overhovedet ikke ét ord af spansk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg må vist surfe lidt rundt og ringe til forsikringen imorgen, mht. manden, så snakker han slet overhovedet ikke ét ord af spansk

God ide, tror du også skal have din mand i tankerne og hvad han er tryg, hvilken situation han kan risikere at stå i hvis du bliver indlagt og lagt i fuld narkose, han vil stå med børnene og sin kone i narkose og ikke ane hvad der sker.
Tager i afsted håber jeg selvfølgelig det bedste og i får en dejlig ferie, men aldrig om jeg selv havde taget chancen når en læge har frarådet at tage afsted

Anmeld

9. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg var nok også blevet hjemme!! Vh stine

Anmeld

9. juli 2013

Lilje82

Jeg var nok også blevet hjemme. Det er risikabelt for både dig og barnet og i sidste ende overlever dine børn nok, at de ikke kommer afsted, men hvordan vil de reagere, hvis di ender med at føde dernede? Og har de, de samme ressourcer dernede som herhjemme til at hjælpe et barn der er født så meget for tidligt, som herhjemme?

Anmeld

10. juli 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Husk også at tjekke med flyselskabet. Når man er gået ind i uge 28, er der mange af dem, der kræver, at du har en erklæring med fra din læge om, at det er ok, at du rejser.

Anmeld

10. juli 2013

1990h

Anonym skriver:

Nogen ved sikkert hvem jeg er, når jeg begynder at skrive, men so be it, er li ano, da jeg egentlig er pinlig over slet ikke have skænket det en tanke....

Sagen er, jeg er 3. gangs gravid, for 2,5 år siden sprang mit kejsersnit da jeg ventede nr. 2 - sprang i uge 33

Det har så været planlagt i 100 år at vi skal til Mallorca og når vi rejser er jeg i uge 29!

Min mand er meget bekymret, da han før det første slet ikke kan have sygehus, nåle osv. og for det andet at det skal springe igen

Jeg bliver GIGA når jeg er gravid og jeg kan nu mærke at den lille sparker i kejsersnittet og det gør ROCKER ONDT

Vi har selvfølgelig afbestillingsforsikring osv. men vores børn glæder sig jo som sindsyge

Egen læge mener det er for risikabelt, men overlægen på kvindeafd. mener der er ok

What to do????

Jeg er som ikke ramt af panik, for tænker at der vil også bliver født børn på Mallorca, hvis det nu skulle gå så galt....

har i mulighed for at afbestille også smutte på en ferie inden du når så langt hen??

Anmeld

10. juli 2013

Dot D

Hvad med at sende mand og unger afsted, så får ungerne en tur og manden ro i sindet - og du kan hygge dig hjemme og nyde den store mave???

Jeg kunne godt selv finde på at tage afsted, men har heller ikke problemer med at skulle snakke med de fremmede sprog og var jeg ikke selv nervøs, så ville jeg forsøge at berolige min mand...

Men hver sin måde at tackle sagerne på

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvad med at sende mand og unger afsted, så får ungerne en tur og manden ro i sindet - og du kan hygge dig hjemme og nyde den store mave???

Jeg kunne godt selv finde på at tage afsted, men har heller ikke problemer med at skulle snakke med de fremmede sprog og var jeg ikke selv nervøs, så ville jeg forsøge at berolige min mand...

Men hver sin måde at tackle sagerne på

Uh ha, nej. Jeg har aldrig været væk fra mine børn før, så det kan jeg slet ikke, men vi tager afsted også håber og krydser for, at går som planlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.