9+6 første graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.568 visninger
17 svar
10 synes godt om
9. juli 2013

DitteNavntoft

Så synes jeg det var på tide at jeg smed et billede op af min mave! den vokser simpelthen så hurtigt at det næsten ikke er til at tro at jeg kun er 11 uger henne i morgen.

Nå men det første billede er fra 7+2 og det sidste fra 9+6
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Koen.

DitteNavntoft skriver:

Så synes jeg det var på tide at jeg smed et billede op af min mave! den vokser simpelthen så hurtigt at det næsten ikke er til at tro at jeg kun er 11 uger henne i morgen.

Hold da op der er fart på, men den er flot rund er du blevet skannet? Tænker om der gemte sig mere end en

Anmeld

9. juli 2013

BigHope13

DitteNavntoft skriver:

Wow sikke du buler, men hvor ser du godt ud

Anmeld

9. juli 2013

DitteNavntoft

Tak skal i have ! og ja, det er gået stærkt. Jeg synes der er meget foreskel på de to billeder.

Jeg er blevet scannet den dag jeg var 7+2. og der så det i hvert fald ud som om der bare var en (gad vide om det bare så sådan ud?)

Anmeld

9. juli 2013

DitteNavntoft

Tak skal i have ! og ja, det er gået stærkt. Jeg synes der er meget foreskel på de to billeder.

Jeg er blevet scannet den dag jeg var 7+2. og der så det i hvert fald ud som om der bare var en (gad vide om det bare så sådan ud?)

Anmeld

9. juli 2013

DitteNavntoft

Anmeld

9. juli 2013

FrkZier

DitteNavntoft skriver:

hold da op du godt nok stor allerede

rigtig fin rund mavse!

Anmeld

9. juli 2013

DitteNavntoft

FrkZier skriver:

hold da op du godt nok stor allerede

rigtig fin rund mavse!

Tak
Og ja!
jeg glæder mig sådan til NF!!

er der nogen af jer der ved hvornår man senest kan få den? jeg skal nemlig på ferie på tirsdag og to uger frem.

Anmeld

9. juli 2013

FrkZier

DitteNavntoft skriver:

Tak
Og ja!
jeg glæder mig sådan til NF!!

er der nogen af jer der ved hvornår man senest kan få den? jeg skal nemlig på ferie på tirsdag og to uger frem.

mener det er senest 13+6

Anmeld

9. juli 2013

DitteNavntoft

FrkZier skriver:

mener det er senest 13+6

Super så kan jeg godt nå det! kommer hjem d. 31, da jeg er 13+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.