har sikkert været oppe før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
19 svar
2 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Men hvad er i uddannet eller skal/er igang med at uddanne jer til/som . Jeg er meget i tvivl om hvad jeg vil, og det skal jo gerne være nogen arbejdes tider så man kan hente børn osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Men hvad er i uddannet eller skal/er igang med at uddanne jer til/som . Jeg er meget i tvivl om hvad jeg vil, og det skal jo gerne være nogen arbejdes tider så man kan hente børn osv

Er uddannet social og sundhedshjælper.

har grundforløbet som dyrepasser + pædagog pakken på VUC.

Og har nu søgt ind på pædagog uddannelsen

Anmeld

9. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

Er ved at uddanne mig til lærer

Anmeld

9. juli 2013

AnnaK89

Jeg har søgt ind på bygningskonstruktøruddannelsen

Anmeld

9. juli 2013

quindelist

Anonym skriver:

Jeg læser medicin -er lige blevet færdig med bachelordelen og skal igang med kandidatuddannelsen til september

Anmeld

9. juli 2013

twinny

Jeg læser til pædagog på campus roskilde e læring

Anmeld

9. juli 2013

Loa

Er igang med lægesekretær og har kontoruddannelsen bag mig.

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Årh det er så svært

Anmeld

9. juli 2013

SKbaby

Anonym skriver:

Jeg læser medicin så om en masse år bliver jeg forhåbentlig en eller anden form for læge

Anmeld

9. juli 2013

Maja88

Du skal læse til det du brænder for.. ikke fordi tiderne lige er belejlige eller lønnen et psr tusind kr mere... 

Du skal finde ud af hvad DU vil... hvad kan du se dig selv lave resten af dit liv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.