muligvis 7+4, men intet foster ved skanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.837 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Stine29

Har været til trejde scanning idag... Det eneste man kunne se var en lille lysning som man kaldte det, men ingen blomme.... Mine tal er gode... Fra at ligge på 160 - 837 så ligger de nu på 2200, så mit HCG tal stiger som det skal. Sidst jeg var til scanning, kunne man ikke se en lille lysning, og hvad jeg kunne forstå på lægen, så er det i denne lysning at der kommer den blomme..

Havde sidst min mens. den. 18 maj - har ikke haft mens siden, så er blevet gravid der i mellem... Har siden jeg var 17 været på p-piller, så det hele er sket i første hug Lægen fra sidste scanning sagde jeg var 5 uger henne.

Så nu er jeg fuldstændig forvirret... Nogle som kender eller har oplevet noget af det samme som mig? eller som bare har lyst til at berolige mig lidt?

Skal til ny scanning på fredag, og der skal man kunne se noget sagde sygeplejsken, ellers er det gået til grunde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Findusinde

Harj Stine!

Du får lige hele min historie..

Søndag den 11 januar tager jeg en test, for er kommet i tanke om at det vist er længe siden jeg havde mit skrammel.. første dag i sidste mens var den 30 nov  Den var meget meget svag positiv..

Mandag den 12. tager jeg en urinprøve med til lægen med en urinprøve.. Det var ikke morgen urin, og derfor vidste den negativ...

Tirsdag den 13 tisser jeg igen i glasset og dette er morgenurin, tager den med til lægen og den er positiv.. Får lavet vandrejournal allerede den dag, med en terminsdato der hedder den 08-09-09, får dette af en sygeplejerske og får taget blodprøver... Jeg får så en tid ved min egen læge den 29 januar til en GU, (gynækologisk undersøgelse)

Den 29 januar, ved min egen læge, vælger hun at sende mig til akut scanning, da jeg ømmer mig en smule, da hun jager 2 fingere op i mig og trykker direkte på min livmodere..

Jeg kommer til scanning, og de kan slet ikke få det til at passe med at jeg på daværende tidspunkt ifølge min journal er 8 uger henne, for de kan som ved dig, kun se en lille lysning, eller en fostersæk tror jeg det var det hun kaldte det..

Jeg fik svar på mine HCG, de var på 16... Jeps ... 16..

Fik taget blodprøver igen, og på det tidspunkt var der gået fra den 13 til den 29 januar, et par dage efter fik jeg tallene, der lå de på omkring 20.000.. Der gik ydereligere et par dage og jeg fik taget igen.. Og denne gang var de på 40.000...

Og som du ved.. Er jeg 29+4 i dag..

Så fat mod sveske!! Synes dine tal lyder fine!

Knus fra Annemette

Anmeld

10. juli 2009

Louise mortil4

da jeg blev gravid med den første gik jeg 6 uger over tid inden jeg kunne teste positiv, men den var god nok, til det der skulle være MD scanning (fravalgte NF) Blev jeg sat 3 uger tilbage, sådan var det også da jeg blev gravid med nr 2 og 3. Lægen forklarede det med at nogen har tidligt ægløsning og nogen har sent ægløsning, jeg er så en af dem er har sent ægløsning, altså lige op af menses, derfor kan det sagtens lade sig gøre at du kun er 5 uger henne, uden at der er noget i vejen.

Håber på det aller bedste for dig. Vente tiden er ulidelig.

Knus Louise

Anmeld

11. juli 2009

Mie A

2 gange har jeg prøvet at blive skannet i starten af mine graviditeter, hvor de ikke har kunne se noget, fordi jeg åbenbart ikke var så langt henne, som først antaget. Men der er kommet en bebs ud af det begge gange

Held og lykke

Knus Mie

Anmeld

11. juli 2009

Nanna1985

Ja jeg har selv prøvet noget lignede.. Var bare i uge 12, da jeg blev scannet første gang og der det desværre udenfor livmoder og jeg måtte ha det fjernet..

Håber at du fik din baby at se igår, jeg har selv været til en scanning i uge 7+1 og der så jeg et lille barn med arme og ben og et hjerte der blinkede derud af...

Anmeld

11. juli 2009

Stine29

Det er først på fredag jeg skal til skanning igen... Jeg er ikke gravid uden for livmoderen, dette er bekræftet... Nu mangler jeg bare at se liv...

Anmeld

12. juli 2009

Nanna1985

Stine29 skriver:

Det er først på fredag jeg skal til skanning igen... Jeg er ikke gravid uden for livmoderen, dette er bekræftet... Nu mangler jeg bare at se liv...

Ok.. Dejligt.. Håber da du kommer til at se den lille til næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.