Til dem med manden på barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Min mand vil gå på barsel denne gang men vil gerne hører fra dem der har prøvet det .

Jeg går på barsel til vores datter er 3-4 mdr og så overtager han . Jeg skal ha kejsersnit og ka jeg klar det ? Jeg er på dagpenge da jeg er færdiguddannet her i år. Så skal søge job som finansøkonom men tror det svært at få job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand vil gå på barsel denne gang men vil gerne hører fra dem der har prøvet det .

Jeg går på barsel til vores datter er 3-4 mdr og så overtager han . Jeg skal ha kejsersnit og ka jeg klar det ? Jeg er på dagpenge da jeg er færdiguddannet her i år. Så skal søge job som finansøkonom men tror det svært at få job

Min mand havde barsel. Jeg fik kejsersnit og var klar efter 2 måneder, sådan helt 100pct.
Min mand var virkelig glad for at holde barsel med den lille, á to gange.

Anmeld

10. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger

Manden herhjemme har også haft barsel, men ikke lige så længe som mig. Han havde 14 dages fædreorlov og derefter 3 måneders barsel, som så heldigt næsten faldt sammen med 3 ugers juleferie  

Vi var begge glade for det - det ville have været så hårdt for mig, hvis han ikke havde været hjemme i starten. Vores datter skreg uafbrudt de første 3 måneder af sit liv. Det skyldtes så en hjertefejl som først blev opdaget da hun var 2 måneder. Men sådan noget kan man jo ikke forudsige - var bare glad for at vi på forhånd havde valgt at gå hjemme sammen de første måneder.

Jeg har født vaginalt, så kan ikke svare på det med kejsersnit.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.