puha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

DianaRJS

ja skrev jo for noget tid siden jeg havde aftalt med en at hente en barnevogn i denne månede men som jeg fik nye bilelder af hvor den var utrolig falmet...

hun skrev så i dag om hun måtte sælge den til en anden da hun havde fået et bud 500 højere end hvad de havde sat den til... og self skulle hun da sælge den til dem istedet for ;P og så slap jeg på en måde lidt af med den dårlige samvittighed og det store arbejde når nu jeg så ville købe den alligevel :p

men nu står jeg igen og kan faktisk ikke beslutte mig for hvad jeg vil have af barnevogn...

har besluttet mig for at jeg gerne vil have en barnevogn og ikke en kombivogn....  nogen gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tjek affjedring på barnevognen ikke noget man lige tænker over men der er stor forskel og hvis man gerne vil gå ture på stier i f.eks. skoven eller lignende er det altså vigtigt at der er god affjedring for at barnet ikke bumper rundt

sørg for den har en lift der kan tages ud seperat, det har været guld værd at have den stående til sønnen kunne ligge i stuen ved siden af os her hvor han har været dårlig igen uden at skulle bakse med barnevognen eller tremmesengen frem og tilbage...

tjek at der er regnslag/myggenet der kan passe til.

Tjek at der kan hænges en "pose" på, det er igen guld værd når man skal ud og gå at lige have den ekstra plads til sin egen trøje/jakke og måske et ekstra lille tæppe at sidde på..

Vi har været enormt glade for at der er "kurv" under barnevognen til at kunne gå over og handle "normalt" ind til en uges tid og stadig få det hele med hjem igen...

Anmeld

9. juli 2013

DianaRJS

Wampires skriver:

tjek affjedring på barnevognen ikke noget man lige tænker over men der er stor forskel og hvis man gerne vil gå ture på stier i f.eks. skoven eller lignende er det altså vigtigt at der er god affjedring for at barnet ikke bumper rundt

sørg for den har en lift der kan tages ud seperat, det har været guld værd at have den stående til sønnen kunne ligge i stuen ved siden af os her hvor han har været dårlig igen uden at skulle bakse med barnevognen eller tremmesengen frem og tilbage...

tjek at der er regnslag/myggenet der kan passe til.

Tjek at der kan hænges en "pose" på, det er igen guld værd når man skal ud og gå at lige have den ekstra plads til sin egen trøje/jakke og måske et ekstra lille tæppe at sidde på..

Vi har været enormt glade for at der er "kurv" under barnevognen til at kunne gå over og handle "normalt" ind til en uges tid og stadig få det hele med hjem igen...

det er tvillinge vogn vi skal have... så mener faktisk alle er så liftene kan tges ud der uden at være sikker er ikke lige så meget inde i den tvillinge verden

men tusinde tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.