Årh det job :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Ej jeg har været arbejdsløs og har kæmpet i 2 år med at finde job.. så ved hvor svært, frustrerende og umuligt det er.. Jeg burde jo bare være mega taknemmelig for det her jeg har fået nu..
Men jeg er rigtig ked af det..  Det er bare slet ikke mig..
Årh ved ikke hvad jeg vil med indlægget.. er bare så trist..
Sidder i en reception.. der kommer aldrig nogen og telefonen er også død.. men jeg må ikke forlade min plads.. Jeg har fået ondt i halebenet af at sidde ned i 8 timer.. jeg keder mig og får ondt i hovedet hver dag af at sidde og glo på en computer og vente på den ringer.. kunne det så bare have været legalt at man søgte på nettet.. men er det ikke..  og jeg kan bare ikke trækker mig igennem dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Michelle88

Træls :/ Har de ikke evt. nogle ekstra opgaver du kan få lov til at lave, imens du venter på at telefonen ringer?

Anmeld

9. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uuhhh... ville ELSKE det job

Men ja det er hårdt når man er ked af sit arbejde...

og det værste er når man føler man "bør" blive der og være taknemmelig...

Kan bare sige husk at passe på dig selv og lyt til din krop og dit sind... eller spørg min kæreste hvad der sker når man i omkring et år knokler for at prøve at blive glad for et job hvor man har det elendigt... (han er sygemeldt for 4. år i træk pga arbejdsrelateret stress der har ødelagt ham fuldkommen mentalt da det var værst)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.