Norsk vildmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Dictes mor

Jeg glæder mig som en sindsyg. Vi har lejet en lille hytte nord for Trondheim, som ligger langt ude i vildmarken. Per og jeg skal være i Norge to uge med Molly og vi skal være i hytten fem dage. Det bliver bare så hyggeligt. Det er helt primitivt, uden el, varme eller vand. Der er pejs til opvarmning og så laver man maden på bål. >Vi skal selvfølgelig fiske en hel masse, og skal leve af det vi fanger, eller næsten kun det i hvert fald. Jeg glæder mig helt vildt Vi får besøg af min mor og far mens vi er der. Ihhh hvor bliver det dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Jeg glæder mig som en sindsyg. Vi har lejet en lille hytte nord for Trondheim, som ligger langt ude i vildmarken. Per og jeg skal være i Norge to uge med Molly og vi skal være i hytten fem dage. Det bliver bare så hyggeligt. Det er helt primitivt, uden el, varme eller vand. Der er pejs til opvarmning og så laver man maden på bål. >Vi skal selvfølgelig fiske en hel masse, og skal leve af det vi fanger, eller næsten kun det i hvert fald. Jeg glæder mig helt vildt Vi får besøg af min mor og far mens vi er der. Ihhh hvor bliver det dejligt.

Bliver sku da fedt, har altid godt kunne tænke mig at komme til Norge på ferie, var på ski tur med skolen i sin tid, men er jo ik det samme.

Er så flot deroppe, frank vil også gerne flytte derover, men ved nu ik helt hehe

Anmeld

11. juli 2009

oo

nøøøj! det kunne jeg overhovedet ikke tænke mig jeg kan ikke engang holde ud at være på campingplads, men... det LYDER hyggeligt

forresten...hvordan med det og behandling? skal du i pause hvis det ikke er lykkedes denne her gang? der er jo sørme ikke længe til testning nu, huhuuu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.