Er det et tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. juli 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg i nat drømte at jeg var gravid (en meget livagtig drøm), jeg var så gravid at stregen kom ment jeg tissede og var bare mega tydelig.. Har samtidig ondt i venstre side nede ved lysken og meget øget udflåd..

Jeg ved godt at i ikke kan sige om jeg er gravid eller ej, men det var bare de samme ting som indikerede min sidste graviditet

Et lille fjollet indlæg ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

asff

Held og lykke

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Held og lykke

Nej nej det er ikke noget der arbejdes på, har en lille en på 6 måneder så vi venter lidt

Anmeld

8. juli 2013

Camilla <3

Det behøver ikke nødvendigvis betyde at du er gravid  

Det kan godt være noget med, at du starter på et nyt kapitel i dit liv.

(nyt forhold, nye job, o.lign.) 

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Det behøver ikke nødvendigvis betyde at du er gravid  

Det kan godt være noget med, at du starter på et nyt kapitel i dit liv.

(nyt forhold, nye job, o.lign.) 

Ikke umiddelbart noget nyt og spændende i mit liv

Anmeld

8. juli 2013

SKbaby

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg i nat drømte at jeg var gravid (en meget livagtig drøm), jeg var så gravid at stregen kom ment jeg tissede og var bare mega tydelig.. Har samtidig ondt i venstre side nede ved lysken og meget øget udflåd..

Jeg ved godt at i ikke kan sige om jeg er gravid eller ej, men det var bare de samme ting som indikerede min sidste graviditet

Et lille fjollet indlæg ?!

Haha

Vi forsøgte at blive gravide i et halvt års tid. I den cyklus hvor jeg blev gravid, der drømte jeg 3 gange på den uge, enten at jeg var gravid eller at jeg havde en lille baby. Et par dage efter drømmene testede jeg positiv Jeg havde ikke haft nogle andre drømme i de cyklusser hvor jeg ikke var blevet gravid.

Det var lidt underligt. Måske er du også gravid

Anmeld

9. juli 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Ikke umiddelbart noget nyt og spændende i mit liv

hæhæ .. tja, så kan det godt være  

Anmeld

9. juli 2013

Camille Mørch Andersen

det stik du kan mærke,.. er din stortsansynligt din ægløsning! - sådan har jeg det hver månede! <3

good luck!

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

det stik du kan mærke,.. er din stortsansynligt din ægløsning! - sådan har jeg det hver månede! <3

good luck!

Så skulle det være første gang nogensinde, at jeg har kunne mærke min ægløsning, Im not one of those

Anmeld

10. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Så skulle det være første gang nogensinde, at jeg har kunne mærke min ægløsning, Im not one of those

Jeg har aldrig før for ½ år siden, kunne mærke min ægløsning.. så gik jo også helt i panik.. og tog til lægen.. ..

hvor han sagde at det var det, nogen gange bliver det bare mere frembrusende.. men tro mig.. kunne jeg være foruden! ville jeg

gerne det.. men det nu meget rart, og vide hvornår vi skal prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.