30+1 2. gangs med lillefisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Clisolka

pussekat skriver:

hejsa
haha så må det jo være en badebold mand her bruge vis det en badebold der ind hihi

Haha ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Nu fik jeg lagt et mavebillede på FB her til aften, så I skal bestemt heller ikke snydes herinde

Jeg er i dag 30+1 - så er der 4 arbejdsdage tilbage, så hedder det 14 dages ferie til mig og Bella, og derefter er det barsel 

Ingen vand i benene (endnu) 

Om 3 uger skal jeg vækstscannes igen, så bliver spændende at se om lillebror har vendt sig om. Til JM for 14 dage siden lå han opad 

Haha kæresten er begyndt at spørge om jeg har slugt en badebold, men jeg er slet ikke så stor som jeg var med Bella for 3 år siden (+ jeg vejede 20 kg ekstra) 

Så smuk mave.. 

Anmeld

9. juli 2013

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Nu fik jeg lagt et mavebillede på FB her til aften, så I skal bestemt heller ikke snydes herinde

Jeg er i dag 30+1 - så er der 4 arbejdsdage tilbage, så hedder det 14 dages ferie til mig og Bella, og derefter er det barsel 

Om 3 uger skal jeg vækstscannes igen, så bliver spændende at se om lillebror har vendt sig om. Til JM for 14 dage siden lå han opad 

Haha kæresten er begyndt at spørge om jeg har slugt en badebold, men jeg er slet ikke så stor som jeg var med Bella for 3 år siden (+ jeg vejede 20 kg ekstra) 

Super fin mave

Anmeld

9. juli 2013

Nessie

Hvor er det bare en flot mave 

Anmeld

9. juli 2013

M&N

Babymor2010 skriver:

Smuuuuuuuuuuuuuuk mave.. Blir' helt skruk af alle de flotte maver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.