Second sale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
2 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

L&V

Tænker om man ikke ku lave det sådan et når man feks sætter en telefon til salg at man så ska vælge om det er til mænd kvinder osv, det virker jo lidt fjollet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Morten Borg

Månsson skriver:

Tænker om man ikke ku lave det sådan et når man feks sætter en telefon til salg at man så ska vælge om det er til mænd kvinder osv, det virker jo lidt fjollet

Hej,

Du har helt ret, med eksempelvis mobiltelefoner kan det være lidt svært at angive en målgruppe da alle bruger dem

Man kunne godt indføre en "Alle" til de ting der er henvendt til alle køn og aldersgrupper, jeg er blot bange for at det kan betyde at nogen ikke tager godt nok stilling til målgruppen. Og for at vores filter/søgning kan fungere hensigtsmæssigt at det vigtigt at der vælges så præcist så muligt

Jeg vil anbefale at du sætter en mobiltelefon under "Kvinder og mænd" - og så vil vi naturligvis løbende vurdere om det er nødvendigt at ændre på systemet

Mvh.
Morten, SecondSale udvikler

Anmeld

9. juli 2013

mariamiss6

Morten Borg skriver:

Hej,

Du har helt ret, med eksempelvis mobiltelefoner kan det være lidt svært at angive en målgruppe da alle bruger dem

Man kunne godt indføre en "Alle" til de ting der er henvendt til alle køn og aldersgrupper, jeg er blot bange for at det kan betyde at nogen ikke tager godt nok stilling til målgruppen. Og for at vores filter/søgning kan fungere hensigtsmæssigt at det vigtigt at der vælges så præcist så muligt

Jeg vil anbefale at du sætter en mobiltelefon under "Kvinder og mænd" - og så vil vi naturligvis løbende vurdere om det er nødvendigt at ændre på systemet

Mvh.
Morten, SecondSale udvikler

Hvad med i stedet at gøre dte muligt at læave multiple choises?

Jeg bruger ikke second sale fordi jeg ikke sælger ting og sager, så jeg ved ikke lige hvordan det ser ud nu. 

Men, hvis det er sådan at man skal vælge en målgruppe, hvad så med multiple choises, i stedet for at lave en 'alle' gruppe? 
På den måde skal man vel stadig tage stilling til hvad man trykker på fordi det kræver flere klik at vælge alle frem for en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.