Peppe sin gang op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
18 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

AnnaK89

Hej piger

Jeg er så heldig, at have en forholdsvis stor gang med god plads til mange ting, men jeg synes simpelthen den er så kedelig

Hvad kan jeg peppe den billigt op med?
Jeg overvejer de der skoskabe fra IKEA, de grønne for at få noget farve, men hvor skal de være? Og så overvejer jeg et STORT spejl på den tomme væg, da der er god plads.

Hvad synes i?

(Beklager rodet i hjørnet, har lige sorteret børnetøj )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

hekran

Hvad med nogle sjove lamper og gulvtæpper? 

Anmeld

8. juli 2013

AnnaK89

hekran skriver:

Hvad med nogle sjove lamper og gulvtæpper? 

Gud ja, mangler da belysning
Har slet ingen derude

Har du nogen forslag?

Anmeld

8. juli 2013

gonefishing

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Jeg er så heldig, at have en forholdsvis stor gang med god plads til mange ting, men jeg synes simpelthen den er så kedelig

Jeg overvejer de der skoskabe fra IKEA, de grønne for at få noget farve, men hvor skal de være? Og så overvejer jeg et STORT spejl på den tomme væg, da der er god plads.

Hvad synes i?

som tidliger fan af Ikea´s farvede ting, vil jeg sige: køb det i hvidt! Og fif din gang op med små ting der er i farvet.
Man bliver træt af de store farvede ting i løbet af 1 måned.

Selv overvejer jeg en knage i grøn som er formet som en gren

Anmeld

8. juli 2013

Koen.

Jeg skulle til at sige deres hunde numse knager, men så i allerede havde dem, dem er vi stor fan af herhjemme men spejl ville være godt og en fed lampe

Anmeld

8. juli 2013

hekran

AnnaKJ skriver:

Gud ja, mangler da belysning
Har slet ingen derude

Har du nogen forslag?

Jeg er stor fan af belysning Ikke nødvendigvis den store lampe, men små lamper strategisk placeret på vægge eller kommoder. Overvejer f. eks.  en Happy Lights kombination til stuens hjørne næste gang. Prøv at google det

Anmeld

8. juli 2013

AnnaK89

Flodkilling skriver:

som tidliger fan af Ikea´s farvede ting, vil jeg sige: køb det i hvidt! Og fif din gang op med små ting der er i farvet.
Man bliver træt af de store farvede ting i løbet af 1 måned.

Selv overvejer jeg en knage i grøn som er formet som en gren

Ej, jeg elsker farver
Har du set mit soveværelse? Det er grønt i begge ender og elsker det
Bliver så træt af hvidt - og nu er skoskabe jo heller ikke lige den største ting

Anmeld

8. juli 2013

AnnaK89

Tanja. skriver:

Jeg skulle til at sige deres hunde numse knager, men så i allerede havde dem, dem er vi stor fan af herhjemme men spejl ville være godt og en fed lampe

Ja, synes også de er super søde, men holder dog ikke vildt godt
Overvejer at skifte dem ud til noget mere holdbart

Anmeld

8. juli 2013

AnnaK89

hekran skriver:

Jeg er stor fan af belysning Ikke nødvendigvis den store lampe, men små lamper strategisk placeret på vægge eller kommoder. Overvejer f. eks.  en Happy Lights kombination til stuens hjørne næste gang. Prøv at google det

Gud hvor er de fede Men kan de mon forbindes til de der der sidder i loftet? Altså dem man sætte lampeledningen i
For har kun 2 stikontakter i gangen

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Hvad synes i?

Jeg fik peppet min entré op sidste år. Den er 6,5 meter lang og blir hurtig kedelig. Jeg er super tilfreds med resultatet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.