Plukveer uge 35 - hvad er normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2013

Kat2244

Hej.

Jeg er 35 uger henne og har ca. 5-8 plukveer i timen Når jeg slapper af og flere når jeg er aktiv. Er det normal på nuværende tidspunk?

Jeg havde blærebetændelse for ca. 3 uger siden og blev testet negativ efter endt behandling for ca. 2 uger siden. Så jeg regner ikke med at det er det.

lillemand er meget aktiv inde i maven og hans hoved trykker tit på min blære så det svier. Kan plukveerne evt. Blive fremprovokeret af dette? Andre der har prøvet lign. på dette tidspunkt?

Mvh. Kat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

modesty

Hej.

Jeg er 35 uger henne og har ca. 5-8 plukveer i timen Når jeg slapper af og flere når jeg er aktiv. Er det normal på nuværende tidspunk?

Jeg havde blærebetændelse for ca. 3 uger siden og blev testet negativ efter endt behandling for ca. 2 uger siden. Så jeg regner ikke med at det er det.

lillemand er meget aktiv inde i maven og hans hoved trykker tit på min blære så det svier. Kan plukveerne evt. Blive fremprovokeret af dette? Andre der har prøvet lign. på dette tidspunkt?

Mvh. Kat 

Jeg havde cirka 100-200 om dagen fra uge 16 - så jeg vil mene at du er på den sikre side 

Men det er ekstremt individuelt hvornår og i hvilket omfang plukveerne viser sig - og hvad de betyder.

Så længe de ikke gør ondt, lydet det helt fint. 

Anmeld

8. juli 2013

Kat2244

modesty skriver:

Jeg havde cirka 100-200 om dagen fra uge 16 - så jeg vil mene at du er på den sikre side 

Men det er ekstremt individuelt hvornår og i hvilket omfang plukveerne viser sig - og hvad de betyder.

Så længe de ikke gør ondt, lydet det helt fint. 

Hold da op!

Ja, så har jeg da ikke noget at brokke mig over .

Jeg undrede mig også bare, da de hidtil ikke har været så hyppige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.