Hjælp til sivende fostervand.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
8 svar
2 synes godt om
8. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg håber nogen kan hjælpe! Jeg er i uge 37, og har haft en fantastisk graviditet. Jeg har ikke døjet med de store gener.

Jeg har haft ganske alm. Udflåde gennem graviditeten. Slimproppen gik for ca 14 dage siden, og her til morges mærkede jeg pludselig at der var lidt vådt mellem mine ben. Jeg har nu lagt en stofble i trusserne og afventer.. Hvor "lidt" kan fostervandet flyde? Nogen der kan hjælpe mig med det? Og nogle der har erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Camillos

Anonym skriver:

vJeg håber nogen kan hjælpe! Jeg er i uge 37, og har haft en fantastisk graviditet. Jeg har ikke døjet med de store gener.

Jeg har haft ganske alm. Udflåde gennem graviditeten. Slimproppen gik for ca 14 dage siden, og her til morges mærkede jeg pludselig at der var lidt vådt mellem mine ben. Jeg har nu lagt en stofble i trusserne og afventer.. Hvor "lidt" kan fostervandet flyde? Nogen der kan hjælpe mig med det? Og nogle der har erfaringer ?

Hvis vandet siver/går tyder det på der er noget i gærde.. synes du ska gi fg et kald god fødsel til dig

Anmeld

8. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg håber nogen kan hjælpe! Jeg er i uge 37, og har haft en fantastisk graviditet. Jeg har ikke døjet med de store gener.

Er du sikker på det r vandet... ??

Tit her sidst i graviditeten bliver ens udflåd vandet.. men på med et bind og er det tungt efter en time er det helt sikkert vandet

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hvis vandet siver/går tyder det på der er noget i gærde.. synes du ska gi fg et kald god fødsel til dig

Jeg er MEGET i tvivl om det er fostervand, eller om der er tale om ændring af udflådenes konsistens.. ser lige tiden lidt an

Anmeld

8. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Er du sikker på det r vandet... ??

Tit her sidst i graviditeten bliver ens udflåd vandet.. men på med et bind og er det tungt efter en time er det helt sikkert vandet

Nej er slet ikke sikker

Skifter konsistensen meget ?

Anmeld

8. juli 2013

Muffinmus

Næsten alle der oplever våde trusser sidst i graviditeten har vandet udflåd, mindstedelen har fostervand som grund....så tænker du bare er endnu en heldig der skal få med bind

Men som der bliver skrevet, er bindet tungt af vand inden 30-60 min, så er det nok fostervand.

Da mit sev, var det F.eks år jeg tog større skridt, som kom der en lille skylle hver gang, eller satte mig, eller lign. Ellers holdt hovedet vandet tilbage

Anmeld

8. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

Nej er slet ikke sikker

Skifter konsistensen meget ?

Altså jeg troede det var mit vand men var bare udflåd... 

Vandet kan godt lugte sådan sperm agtig.. men hvis det bare er udflåd så vil dit bind ikke være TUNGT om en times tid

Anmeld

8. juli 2013

MaLu8

Hej. 

Mit vand begyndte at sive da jeg var 37+6. vidste ikke det var vandet, da det var virkelig lidt. Havde læst et sted at man skal kunne "fylde" et bind på en time, ellers var det nok ikke vandet. Det kunne jeg ikke - langt fra. Det arv kun engang imellem, hver gang jeg bevægede mig. 

Men min kæreste fik mig til at ringe til fg. Jeg blev tjekket og det var så vandet der var begyndt at sive. Så jeg synes du skal ringe

Anmeld

8. juli 2013

simone_jacobsen

Får vi en update?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.