Hvorfor nu det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Tak, det er heldigvis meget lidt jeg bløder.

Det er dejligt at det ikke er så meget.. Som du ved blødte jeg for nogle uger siden i 2 fulde uger on and of.. Og det var fra min livmoder.. Det er stoppet og bøllerne har det fint.. Så er sikker på din lille fræksak har det perfekt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Det er dejligt at det ikke er så meget.. Som du ved blødte jeg for nogle uger siden i 2 fulde uger on and of.. Og det var fra min livmoder.. Det er stoppet og bøllerne har det fint.. Så er sikker på din lille fræksak har det perfekt.. 

Tror også bare det er ham der laver ballade 

Jeg er egentlig ikke så nervøs så længe det er uden klumper og smerter

Anmeld

9. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Du er sgu sej.. 

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Hvordan går det sødeste?? 

Tænker på dig.. 

Anmeld

11. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Hvordan går det sødeste?? 

Tænker på dig.. 

Igår aftes da jeg skulle i seng opdagede jeg... At blødningen er stoppet!!!   Efter 3 dage kan jeg endelig trække vejret lidt igen  + vi hørte hans hjerte igår 

Så det er jo bare super duper godt 

På tirsdag skal jeg på svangreambulatoriet for lige at se hvor og hvorfor det har blødt og hvis det er noget de mener der kan fortsætte on and off i hele graviditeten skal jeg så sygemeldes, har jo også den lorte bækkenløsning oveni, så nu må vi se. 

Et eller andet sted vil jeg gerne sygemeldes da jeg så bedre kan stresse af og få slappet ordenligt af, men på den anden side er det også bare rigtig lang tid jeg skal vente på lillemanden 

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Igår aftes da jeg skulle i seng opdagede jeg... At blødningen er stoppet!!!   Efter 3 dage kan jeg endelig trække vejret lidt igen  + vi hørte hans hjerte igår 

Så det er jo bare super duper godt 

På tirsdag skal jeg på svangreambulatoriet for lige at se hvor og hvorfor det har blødt og hvis det er noget de mener der kan fortsætte on and off i hele graviditeten skal jeg så sygemeldes, har jo også den lorte bækkenløsning oveni, så nu må vi se. 

Et eller andet sted vil jeg gerne sygemeldes da jeg så bedre kan stresse af og få slappet ordenligt af, men på den anden side er det også bare rigtig lang tid jeg skal vente på lillemanden 

Super dejlig Update..  Jeg er blevet glad for at være sygemeldt og kunne slappe af og passe på de to små..

Anmeld

11. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Super dejlig Update..  Jeg er blevet glad for at være sygemeldt og kunne slappe af og passe på de to små..

Jaa, så dejligt at man ikke skal bekymre sig hele tiden 

Nu må vi se om de vælger at jeg sygemeldes, ellers har jeg ferie fra d. 27 juli og 5 uger frem, så må jeg se efter det om jeg skal sygemeldes 

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Jaa, så dejligt at man ikke skal bekymre sig hele tiden 

Nu må vi se om de vælger at jeg sygemeldes, ellers har jeg ferie fra d. 27 juli og 5 uger frem, så må jeg se efter det om jeg skal sygemeldes 

Hold da op en lang ferie..

Anmeld

11. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Hold da op en lang ferie..

Ja, dejligt 

Tror jeg skal igang med at finde ud af indretningen i min ferie

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja, dejligt 

Tror jeg skal igang med at finde ud af indretningen i min ferie

Her skal tiden bare gå... For vi skal til kønsscanning lørdag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.