kan man selv lave senge-rand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. juli 2013

dollygirl

Hej piger

Hvordan kan jeg selv lave sengerand? Min kommende datter skal sove i tremmeseng med lift .. men vil gerne lave en tyk sengerand i lyserød ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

L&V

dollygirl skriver:

Hej piger

Hvordan kan jeg selv lave sengerand? Min kommende datter skal sove i tremmeseng med lift .. men vil gerne lave en tyk sengerand i lyserød ?

Køber noget skumgummie os syr et betræk men det bliver hurtigt lige så dyrt som at købe en færdig

Anmeld

7. juli 2013

dollygirl

Månsson skriver:

Køber noget skumgummie os syr et betræk men det bliver hurtigt lige så dyrt som at købe en færdig

er det bedre at købe ? det bar svært at finde en tyk en

Anmeld

7. juli 2013

dollygirl

Månsson skriver:

Anmeld

7. juli 2013

L&V

dollygirl skriver:

Det er jo hva man er til, jeg ka ikke sy eller noget så vi købte en fra sebra og har tankerne på en fra smallstuff og de er begge tykke og man ka os sagtens få ensfarvede

Anmeld

9. juli 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

dollygirl skriver:

Hej piger

Hvorfor vil du have en tyk sengerand?

Min webshop har den her i pink som er meget populær:  http://www.mammashop.dk/sengerand-rosa-cot-wrap.html

Kh
Mette

Anmeld

9. juli 2013

Elling <3<3

Det er faktisk ret nemt at lave.

Lavede en til vuggen den anden dag, købte en skummadres, til 100 kr, og der er mere end rigeligt i hvert fald. Og så havde jeg noget stod på lager.

Madrassen klippede jeg ud i de ønskede mål. Og så syede jeg betrækket, lidt lige som et pudebetræk faktisk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.