Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: Champignon Små pølser Mini Bøffer Løg Pasta salat / alm Salat til
Champignon
Små pølser
Mini Bøffer
Løg
Pasta salat / alm Salat til
Løg ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tankai skriver: Vi laver gerne kartoffelmos, som vi kan putte ost og Pølser på..
Vi laver gerne kartoffelmos, som vi kan putte ost og Pølser på..
Nu spørger jeg nok dumt Men putter du det i det nederst med pølser i ?? Og ost ovenpå ?? ( alm revet ost )
Moma skriver: Det er egentligt ganske simpelt, når man lige ved det Det er nye danske kartofler kogt - gerne med skræl. I racletteskålen og så enten æg eller racletteost over - smager himmelsk med pølser til. I Frankrig får man det med forskellige slags pølser og skinke til. Som ikke skal varmes.
Det er egentligt ganske simpelt, når man lige ved det
Det er nye danske kartofler kogt - gerne med skræl. I racletteskålen og så enten æg eller racletteost over - smager himmelsk med pølser til.
I Frankrig får man det med forskellige slags pølser og skinke til. Som ikke skal varmes.
Ok har købt små kartofler ( måske skulle vi se om vores i haven er klar   raclette ost Hvad er det ?
bøllen skriver: Nu spørger jeg nok dumt Men putter du det i det nederst med pølser i ?? Og ost ovenpå ?? ( alm revet ost )
Ja, man kan evt stege pølserne lidt, så skal man bare vente på osten smelter
tankai skriver: Ja, man kan evt stege pølserne lidt, så skal man bare vente på osten smelter
Ok takker
bøllen skriver: Løg ??
Løg er gode hvis du skærer dem i små stykker.. Så smager de søde i det (Varmes selvfølgelig).
Ellers kan du pakke halve løg i Staniol og smide i ovnen og servere til
Bshizzle skriver: Løg er gode hvis du skærer dem i små stykker.. Så smager de søde i det (Varmes selvfølgelig). Ellers kan du pakke halve løg i Staniol og smide i ovnen og servere til
Er det alm løg ?? Hvor længe skal de have cirkus
bøllen skriver: Er det alm løg ?? Hvor længe skal de have cirkus
Helt alm Løg eller Rød Løg.. Op til en selv
De skal ca ha 20 min i ovnen (mener jeg).. Pakket ind i Staniol ligesom Bagekartofler.
Bshizzle skriver: Helt alm Løg eller Rød Løg.. Op til en selv De skal ca ha 20 min i ovnen (mener jeg).. Pakket ind i Staniol ligesom Bagekartofler.
Mmm det lyder lækkert :-) takker elsker løg
Der findes noget, der hedder racletteost. Det er tykke skiver ost. Dertil bl.a kartoflerne og så f.eks en god skinke. Det er simpelt og smager godt. Og meget fransk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128