Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
3 synes godt om
6. juli 2013

Musling2

Hey tøzer.

Håber i kan hjælpe lidt. Er idag 18+2 med nr 3. Men har ik mærket noget liv endnu?? Er det normalt nok eller ?? Har bare hørt og læst at man burde mærke liv tidligere for hver graviditet man er igennem?  Med min nr 2 lå min moderkage foran. Kan det have nogen effekt tror i?? Håber i kan hjælpe lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

AnthonsMor

Musling2 skriver:

Hey tøzer.

Håber i kan hjælpe lidt. Er idag 18+2 med nr 3. Men har ik mærket noget liv endnu?? Er det normalt nok eller ?? Har bare hørt og læst at man burde mærke liv tidligere for hver graviditet man er igennem?  Med min nr 2 lå min moderkage foran. Kan det have nogen effekt tror i?? Håber i kan hjælpe lidt. 

Jeg har kun et barn så kan egentlig ikke dele erfaring, men jeg har nået fortalt at det er utrolig individuelt fra kvinde til kvinde, og at så længe man når at få daglig aktivitet indefra inden man er 24-25 uger henne, skulle det vidst være ok

Anmeld

6. juli 2013

L&V

Musling2 skriver:

Hey tøzer.

Jeg mærkede først vores 2. basse sent ala uge 20+ min moderkage ligger os ud mod skindet og har gjord det svært

Anmeld

7. juli 2013

Musling2

tak tøzer, man bliver lidt nervøs, når man høre så meget. Skal til Md scanning her d 18, så kan jeg nok få stillet min nervøsitet    

Anmeld

7. juli 2013

DianaRJS

Musling2 skriver:

Hey tøzer.

hvis moderkagen ligger foran barnet kan man godt gå længere tid uden at mærke liv

jeg troede også at jeg helt klart ville kunne værke tvillinger nu her er i uge 18, men har intet mærket og kom til tryghedsscanning i fredags, pga utrolig ondt i maven, begge bebser havde det skønt og sparkede, men de kunne også se at moderkgen lagde foran så det var grunden til ejg ikke har kunnet mærke dem

Anmeld

7. juli 2013

Musling2

DianaRJS skriver:

hvis moderkagen ligger foran barnet kan man godt gå længere tid uden at mærke liv

jeg troede også at jeg helt klart ville kunne værke tvillinger nu her er i uge 18, men har intet mærket og kom til tryghedsscanning i fredags, pga utrolig ondt i maven, begge bebser havde det skønt og sparkede, men de kunne også se at moderkgen lagde foran så det var grunden til ejg ikke har kunnet mærke dem

Det var da dejligt skal bare lade være med at ligge så meget i det. Selvfølgelig et det jo forskelligt fra kvinde til kvinde. Glæder mig bare til d 18, det kan ik gå stærkt nok.  Spændende om det er en dreng eller en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.