rejse med børn på 2 og 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2013

KarinaIda

Hej.

Vi skal ud og rejse med vores to børn for første gang på henholdsvis 4 år og 2 år.

Jeg skal have fundet en badering til den lille på 2, men hvilken ville I anbefale? Selv tænke jeg det skal være den der de kan "sidde" i, men ved ikke om hun vil være for stor til den?!

Jeg kan heller ikke finde ud af om vi skal have en klapvogn/paraply med til hende? Hvad plejer I og gøre, jer der rejser med små på den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var på Mallorca da thea blev 3 år, og hun var helt vild med sådan en badering hun ku sidde i. Tror hun følte sig mere tryk i poolen, med den på. Vi havde en klapvogn med der ku ligges helt ned i ryggen og med stor skygge på. 

Afhænge af hvor i ska hen, så sælger de, de der badedyr alle de steder vi har været i udenlandet! Vh stine

Anmeld

7. juli 2013

KarinaIda

StineW79 skriver:

Vi var på Mallorca da thea blev 3 år, og hun var helt vild med sådan en badering hun ku sidde i. Tror hun følte sig mere tryk i poolen, med den på. Vi havde en klapvogn med der ku ligges helt ned i ryggen og med stor skygge på. 

Afhænge af hvor i ska hen, så sælger de, de der badedyr alle de steder vi har været i udenlandet! Vh stine

Hej.

Vi skal til Tunesien, så tænker nemlig det ville være super godt med klapvogn og sådan en badering, men kan simpelthen ikke opsnuse de baderinge nogen steder synes jeg..

Anmeld

7. juli 2013

Maja_4000

Vi skal til Mallorca snart og Caroline er 2,5 år .. Vi tager paraplyklapvogn med, men Caroline sover heller ikke til middag i hverdagen .. Så vi gider ikke slæbe den store med .. Vi har en almindelig badering, og hvis det ikke fungerer finder vi en dernede med 'sæde' i .. De plejer altid at sælge sådan noget sydpå

Anmeld

7. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En helt almindelig badering er et hit. Det har vores brugt, da de var den alder. De har også haft sideringen, men da var de meget mindre.

Jeg ville tage en paraplyklapvogn med til hende på 2 år

Anmeld

7. juli 2013

sus82

Prøv at tjekke med rejseselskabet om der er klapvognsudlejning på hotellet, det er nemlig dejligt nemt så skal man ikke slæbe rundt på den i lufthavn osv. 

Mht badering så plejer der at være masser af muligheder når man kommer frem, nu har jeg aldrig været i Tunesien, men hvis det er et sted med mange bademuligheder, vil jeg tro at de har dem alle steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.