Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. juli 2013

Karla

Hej piger

Er 19+1 i dag med vores lille prinsesse. Jeg mærker bevægelser derindefra hver dag, men jeg lytter stadig med min Angel Sound hver dag.
Når jeg skal finde hjertelyden er det for det meste altid i højre side, langt nede. Min livmoder går næsten op til navlen nu, så det undrer mig lidt, at jeg altid skal helt ned til trussekanten for at finde hjertelyden.
Er det normalt at de finder et sted og så ligger der det meste af tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Maja88

Karla skriver:

Hej piger

Er 19+1 i dag med vores lille prinsesse. Jeg mærker bevægelser derindefra hver dag, men jeg lytter stadig med min Angel Sound hver dag.
Når jeg skal finde hjertelyden er det for det meste altid i højre side, langt nede. Min livmoder går næsten op til navlen nu, så det undrer mig lidt, at jeg altid skal helt ned til trussekanten for at finde hjertelyden.

Ja det er vist meget normalt.. min den første og den i maven have også et favorit sted

Anmeld

6. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Karla skriver:

Hej piger

Min dreng er aldrig oppe over navlen. Han ligger som regel meget langt nede og i min højre side og det har han gjort længe og jeg er 28+1 idag .

Anmeld

6. juli 2013

Karla

Maja88 skriver:

Ja det er vist meget normalt.. min den første og den i maven have også et favorit sted

Okay, tak for svar
Så længe hun er aktiv og hjertet slår er det nok meget godt

Anmeld

6. juli 2013

Karla

MiichellaMalou skriver:

Min dreng er aldrig oppe over navlen. Han ligger som regel meget langt nede og i min højre side og det har han gjort længe og jeg er 28+1 idag .

Okay, tak for svar

Anmeld

6. juli 2013

Clisolka

Karla skriver:

Hej piger

Det er helt normalt  Min datter lå også så lavt i starten af min graviditet med hende 

Her i starten af graviditeten med lillebror befandt han sig også kun nede i højre side - det var det eneste sted vi kunne finde hjertelyd - medmindre han rykkede sig imens  Nu er jeg 29+6 så han fylder snart en del, men jeg kan stadig mærke ham så lavt nede 

Anmeld

6. juli 2013

Karla

Babymor2010 skriver:

Det er helt normalt  Min datter lå også så lavt i starten af min graviditet med hende 

Her i starten af graviditeten med lillebror befandt han sig også kun nede i højre side - det var det eneste sted vi kunne finde hjertelyd - medmindre han rykkede sig imens  Nu er jeg 29+6 så han fylder snart en del, men jeg kan stadig mærke ham så lavt nede 

Tak for svar så behøver jeg ikke være urolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.