Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er lige hvad det er.. At ligge her på sofaen og se min mave ryste af aktivitet og mærke mine dejlige bøller tumle i maven..
Det er bare den mest intense kærlighed og lykke..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Det er lige hvad det er.. At ligge her på sofaen og se min mave ryste af aktivitet og mærke mine dejlige bøller tumle i maven.. Det er bare den mest intense kærlighed..
Det er bare den mest intense kærlighed..
Årh hvor dejligt Hvor langt er du nu?
sommerbarn<3 skriver: Årh hvor dejligt Hvor langt er du nu?
15+5 med tvillinger..
ønskebarn74 skriver: 15+5 med tvillinger..
Fantastisk Så får du hænderne fulde kender du kønnet på dem?
sommerbarn<3 skriver: Fantastisk Så får du hænderne fulde kender du kønnet på dem?
Ikke endnu.. De er resultatet af 5 års fertilitetsbehandling.
Vi har forsøgt 10,5 år i alt. Så det er bare så vildt..
ønskebarn74 skriver: Ikke endnu.. De er resultatet af 5 års fertilitetsbehandling. Vi har forsøgt 10,5 år i alt. Så det er bare så vildt..
ja ved det godt, har fulgt lidt med herinde.
Det er jo bare så dejligt at du så bliver belønnet med to vidundere efter sådan en kamp!
Maja84 skriver: Hvor dejligt for jer, i fortjener det også bare så meget så glad på jeres vegne
Hvor dejligt for jer, i fortjener det også bare så meget så glad på jeres vegne
Tak søde..
ønskebarn74 skriver: Det er lige hvad det er.. At ligge her på sofaen og se min mave ryste af aktivitet og mærke mine dejlige bøller tumle i maven.. Det er bare den mest intense kærlighed og lykke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128