Skal jeg være nervøs mon???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg er gravid 2 gang. Men jeg er altså 18+5 og har stadig ingen spark mærket? Min mave ser heller ikke vildt gravid ud? Altså første gang mærkede jeg liv hurtigere, og på det her tidspunkt var jeg ok stor? Jeg er da selvfølgelig lidt tyk at se på, og har da også taget nogle kilo på, og ligger jeg mig ned kan man da også se der hvor livmoderen er, men alligevel? Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Sagen er den jeg er gravid 2 gang. Men jeg er altså 18+5 og har stadig ingen spark mærket? Min mave ser heller ikke vildt gravid ud? Altså første gang mærkede jeg liv hurtigere, og på det her tidspunkt var jeg ok stor? Jeg er da selvfølgelig lidt tyk at se på, og har da også taget nogle kilo på, og ligger jeg mig ned kan man da også se der hvor livmoderen er, men alligevel? Er det normalt?

2 gang mærkede jeg først liv i uge 20 .. :) jeg lignede heller ikke en der var gravid i uge 20 2 gang :)

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

2 gang mærkede jeg først liv i uge 20 .. jeg lignede heller ikke en der var gravid i uge 20 2 gang

Godt at hører jeg ikke er den eneste, for må nok indrømme jeg har gået og været meget i tvivl

Anmeld

5. juli 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Godt at hører jeg ikke er den eneste, for må nok indrømme jeg har gået og været meget i tvivl

Det kan jeg godt forstå .. Men det er helt normalt .. :)

Anmeld

5. juli 2013

Tullepoder

Anonym skriver:

Tror det er meget forskelligt
Jeg mærkede liv hurtigere anden gang, men en af mine veninder mærkede det først i uge 21 ca, altså senere end første gang.. Hun har en foranliggende moderkage

Så mon ikke den lille spire snart giver puff fra sig, så du kan mærke det

Anmeld

5. juli 2013

Marks mor

Det er meget forskelligt fra hver enkelt graviditet. jeg tabte mig 25 kg under min første graviditet. jeg fødte 7 uger for tidligt og på det tidspunkt kunne man slet ikke se jeg var gravid. Jeg har lige været gravid 2 gang (nået desværre kun til uge 19 ) og denne gang lignede jeg en ballon. jeg vil sige til dig at hvis du er nervøs så ring til din jordmoder eller føde afd. og be om en scanning. Det vigtigt at du selv har ro i sindet og ikke går og stresser dig selv med at være nervøs! Held og lykke med det hele

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

I min første graviditet lå moderkagen ind mod ryggen og mærkede de første bobler i uge 14 i anden graviditet lå moderkagen ud mod maven og mærkede først liv i uge 18 mener jeg det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.