de følelser altså :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

En gammel gammel ven er vendt tilbage i mit liv. vi har kendt hinanden i mange år. for 9mdr siden blev vi begge singler, vi begyndte at snakke sammen igen, lytte til hinanden igennem denne svære tid vi begge skulle til at igennem. vi mødtes så i byen og har siden set hinanden et par gange i byen, hvor vi har kysset og krammet.

vi besluttet os så for at vi skulle se hinanden uden alkohol, for første gang skulle vi være alene sammen. - jeg var solgt (han virket solgt)

har aldrig følt mig så lettet, glad, varm og heldig (har ventet længe på denne dag) - det endte med at det ene skridt tog det andet og vi havde sex. UBESKRIVELIGT :I

følte mig lykkelige i den tid han var her, han havde ikke lyst til at gå - det følelse bare så rigtig. ORK

Hvorfor er jeg bange for at blive såret ?
bange for jeg ikke er go nok til ham?
bange for jeg ikke interessere ham nok (selvom det virker sådan på ham)

har lyst til at skrive hele tiden, men gør det ikke da jeg ikke vil virke desperat .. men det svært at lade hver med at smse..

hvordan gør jeg så han "kæmper" lidt for det ? så han føler han bare må eje mig ..

mine tanker flyver bare rundt kan slet ikke styre dem. han fylder såå meget og jeg stor smiler.

kan jeg mon være forelsket? (hvordan føleles det)

hjælp mig mænd og damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Marks mor

Du lyder til at være stormende forelskede

Jeg syntes helt ærligt bare du skal være dig selv og give dig hen til ham...

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Du lyder til at være stormende forelskede

Jeg syntes helt ærligt bare du skal være dig selv og give dig hen til ham...

Er bare bange for at ødelægge noget

Årerne tilbage var vi slet ikke noget for hinanden ..

Ved jo ikk om det her bare er sex for ham - det påvirker mig , føler mig tom indeni vil bare være tæt på ham

Anmeld

15. juli 2013

Marks mor

Kendte min kæreste i et års tid inden vi blev kærester, jeg boede sammen med min veninde og han var hendes bedste ven, vi havde aldrig haft interesse i hinanden før, men en dag skete det bare, vi havde begge forventet at det ville slutte inde for et par måneder men i dag har vi været sammen i 9 år. Og har en søn på 6 år. Nogen gange kan livet overraske en, man skal bare springe ud i det

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Marks mor skriver:

Kendte min kæreste i et års tid inden vi blev kærester, jeg boede sammen med min veninde og han var hendes bedste ven, vi havde aldrig haft interesse i hinanden før, men en dag skete det bare, vi havde begge forventet at det ville slutte inde for et par måneder men i dag har vi været sammen i 9 år. Og har en søn på 6 år. Nogen gange kan livet overraske en, man skal bare springe ud i det

vil sige jeg også giver mig til ham

men når vi er adskilt efter han skulle tilbage på job i ulandet, følelse det som om han har ændret sig

første møde gik så FANTASTISK - en uge efter 2 møde og der var han ikke ligesom sidst, kyssede mig godt nok og krammede mig op til flere gange,

skrev igår jeg savnede ham, der skrev han os at han savnet mig. men men..

han sender kys mund og hjerter til en anden pige på facebook og kan mærke det bare går mig på..

VIL BARE SÅ GERNE HAVE HAM !

han har sagt at han gerne vil have vi tager det stille og roligt og kommer ind på hinanden. allerede der tager jeg det negativt

gode råd til mig? så jeg ikke skræmmer ham væk

Anmeld

18. juli 2013

tinasmor

Du ER forelsket

Mit råd til dig vil netop være, ikke at være for "klistrene" i starten. Dvs drop de mange smsér osv. Selvfølgelig skal det ikke være et "spil" hvor du ikke må vise hvad du føler, men tror at det er en god ide, at tage det med ro i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.