gratis billet til lego land.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
1 svar
3 synes godt om
5. juli 2013

MilleRasmussen

Hej piger..
Var nede og handle i går og sørme så om der på min saftevand ikke er en gratis børnebillet til Legoland for et barn i alderen 3-12 år. Billeten har en værdi af 279 kr.

Den gælder fra 29 April - 16 August 2013 .

Og som der plejer stå på disse biletter så skal der medfølge en voksen, så man skal kun købe voksenbilleten.

I kan holde øje med saftenvanden Rynkeby, storkøb. Kig om der ikke er en der gratis som man skal klippe ud af kartonen hvis det er I selv planlægger skal afsted eller vil glæde andre.

Den der først skriver adresse i min indbakke får billetten, først til mølle princip.

Forsat god sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Janni.

MilleRasmussen skriver:

Hej piger..
Var nede og handle i går og sørme så om der på min saftevand ikke er en gratis børnebillet til Legoland for et barn i alderen 3-12 år. Billeten har en værdi af 279 kr.

Den gælder fra 29 April - 16 August 2013 .

Og som der plejer stå på disse biletter så skal der medfølge en voksen, så man skal kun købe voksenbilleten.

I kan holde øje med saftenvanden Rynkeby, storkøb. Kig om der ikke er en der gratis som man skal klippe ud af kartonen hvis det er I selv planlægger skal afsted eller vil glæde andre.

Den der først skriver adresse i min indbakke får billetten, først til mølle princip.

Forsat god sommer

Alle børn med fætter br kort har gratis adgang med en betalende voksen i Legoland. Gælder til engang i Oktober undtagen 17. August.

Jeg har det på mail hvis nogen vil have en kopi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.