fondant, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
10 svar
3 synes godt om
5. juli 2013

DianaRJS

og så bare lige fordi ejg er i totalt spammings humør i dag  håber i kan håndtere det

nå men min dejlige store dreng bliver 5 år d. 5 august, og har besluttet jeg gerne vil lave en fondant kage...

det er ikke helt uvirkeligt for mig, da jeg har arbejdet med marcipan indtil nu men det er jo nemt at finde

men hvor i alverden! køber i fondant? vi har en hobby forretning der har LIDT med det er for at sige det mildt HAMMER dyrt!!!!!

så tænkte, andre ting er ofte billigere på nettet... så hvor køber i jeres fondant på netter, henne af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Fenja09

DianaRJS skriver:

og så bare lige fordi ejg er i totalt spammings humør i dag  håber i kan håndtere det

nå men min dejlige store dreng bliver 5 år d. 5 august, og har besluttet jeg gerne vil lave en fondant kage...

det er ikke helt uvirkeligt for mig, da jeg har arbejdet med marcipan indtil nu men det er jo nemt at finde

men hvor i alverden! køber i fondant? vi har en hobby forretning der har LIDT med det er for at sige det mildt HAMMER dyrt!!!!!

så tænkte, andre ting er ofte billigere på nettet... så hvor køber i jeres fondant på netter, henne af?

Det er dyrt, hvis man skal købe det, alternativet er at du laver det selv?

Jeg har købt det i kop&kande, men ved man kan købe det på kagebutikken.dk og sikkert også mange andre steder.

/Fenja

Anmeld

5. juli 2013

norenberg

Kagebutikken.dk har det bedste efter min vurdering....

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Fenja09 skriver:

Det er dyrt, hvis man skal købe det, alternativet er at du laver det selv?

Jeg har købt det i kop&kande, men ved man kan købe det på kagebutikken.dk og sikkert også mange andre steder.

/Fenja

ja er godt klar over det er dyrt.. men den hobbyforretning jeg har kunnet finde det i skal have 110 for en meget lille klump  og vil ejg altså ikke give, for ved man kan finde det billigere? eller er det bare mig? men prøver kagebutikken tak

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

norenberg skriver:

Kagebutikken.dk har det bedste efter min vurdering....

det vil jeg prøve tak

Anmeld

5. juli 2013

wilfa

Vi har købt i Inspiration, de bestiller fra Kagebutikken  vi fik også lov til at bestille en dåbsfigur med, og hente den i Inspiration, når de alligevel skulle bestille selv. Så slap vi for porto God service.

Anmeld

5. juli 2013

Majeha

Laver den selv.  

15 skumfiduser

2 spsk. olie

4 spsk. vand

smeltes over vandbad

ca 1 pk flormelis røres nu i til den har passende konsistens.

Jeg farver med pastafarve, og skal det være ensfarvet tilsætter jeg farve før flormelis. Skal man have i forsk. farver. ælter jeg det ind i den færdige mmf. 

Rimelig enkelt og super meget billigere end færdigkøbt 

Anmeld

5. juli 2013

norenberg

Majeha skriver:

Laver den selv.  

15 skumfiduser

2 spsk. olie

4 spsk. vand

smeltes over vandbad

ca 1 pk flormelis røres nu i til den har passende konsistens.

Jeg farver med pastafarve, og skal det være ensfarvet tilsætter jeg farve før flormelis. Skal man have i forsk. farver. ælter jeg det ind i den færdige mmf. 

Rimelig enkelt og super meget billigere end færdigkøbt 

Døjer du ikke med at den smuldre...kender nemlig flere der selv har prøvet hvor den gør....er det nogle bestemte skumfiduser...

Anmeld

5. juli 2013

Majeha

Døjer du ikke med at den smuldre...kender nemlig flere der selv har prøvet hvor den gør....er det nogle bestemte skumfiduser...

Har prøvet, og tror det er for meget flormelis og/eller at den bliver kold og "stivner". Har så lige givet den en hurtig gang i mikroovnen, for at gøre den varm og smidig igen.

Og så synes jeg ikke, der er nogle bestemte fiduser, der er bedre end andre. Har prøvet både de dyre (dem til bål) og de billige. Dog skal man lige være obs på, at de farvede selvfølgelig beholder farven, så ikke smart at bruge, hvis man også skal have hvid mmf

Anmeld

6. juli 2013

Bettina90

Så at kvickly havde fondant en dag :-) Tror det er en del af deres faste sortiment, men har ingen ide om den er god eller dårlig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.