Biotherm vs Plaisir Ansigtscreme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bioytherm vs Plaisir

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.834 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Kloster

Jaaa ved det godt... Luksus problem... Men jeg har ikke små børn, søvnproblemer ell en træls svigermor  Jeg har såmænd bare ikke råd til min lækre ansigtscreme fra Clinique og er nødt til at skal have en anden og billigere ansigtscreme.

Vil have fugt og pleje. Og det må gerne være en god og lækker creme, når jeg nu er nødt til at skal gå på komprimis.

Så hvad synes I.... Biotherm med 30 ml til 100,- ell Plaisir 50 ml til omkring 100,- (på tilbud)??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Zelinasmor

Kloster skriver:

Jaaa ved det godt... Luksus problem... Men jeg har ikke små børn, søvnproblemer ell en træls svigermor  Jeg har såmænd bare ikke råd til min lækre ansigtscreme fra Clinique og er nødt til at skal have en anden og billigere ansigtscreme.

Vil have fugt og pleje. Og det må gerne være en god og lækker creme, når jeg nu er nødt til at skal gå på komprimis.

Så hvad synes I.... Biotherm med 30 ml til 100,- ell Plaisir 50 ml til omkring 100,- (på tilbud)??

Plaisir er SÅ lækker. Bruger den selv og det samme gør min mor. Jeg bruger så den som også går ind og afhjælper pigmentforandringer i huden. Min hud er altid dejligt blød. 

Anmeld

5. juli 2013

Kloster

xoxotasha skriver:

Plaisir er SÅ lækker. Bruger den selv og det samme gør min mor. Jeg bruger så den som også går ind og afhjælper pigmentforandringer i huden. Min hud er altid dejligt blød. 

Er der en af Plaisir's produkter, der kan det??

Har brugt den gule serie før, men vil have en 24H creme til både dag og nat.

Var egentlig også tilfreds, men er så "draget" af det luksus, jeg synes at føle, når jeg bruger Lancome, Biotherm og Clinique. Men både pengepung og tilfredshed var fin nok til Plaisir.

Anmeld

5. juli 2013

lycly

Har stemt biotherm da jeg synes at plaisirs produkter udtørrer huden

Anmeld

5. juli 2013

Zelinasmor

Kloster skriver:

Er der en af Plaisir's produkter, der kan det??

Har brugt den gule serie før, men vil have en 24H creme til både dag og nat.

Var egentlig også tilfreds, men er så "draget" af det luksus, jeg synes at føle, når jeg bruger Lancome, Biotherm og Clinique. Men både pengepung og tilfredshed var fin nok til Plaisir.

Det er en af de nyeste inden for deres serie. Man kan købe den i Matas, det står på siden hvad de er godt for. Det er en 24timers dagcreme. 

Anmeld

5. juli 2013

Kloster

xoxotasha skriver:

Det er en af de nyeste inden for deres serie. Man kan købe den i Matas, det står på siden hvad de er godt for. Det er en 24timers dagcreme. 

Men de har kun en 24H creme. Det er den, jeg har sat billede ind af. Men synes ikke, jeg kan læse at den hjælper mod pigmentforandringer.

Anmeld

5. juli 2013

pcoramt

Kloster skriver:

personligt bryder jeg mig ikke om plasir. det giver mig meget uren hud!

Anmeld

5. juli 2013

Rikke Jensen

LuLy skriver:

Har stemt biotherm da jeg synes at plaisirs produkter udtørrer huden

Jeg har stemt plasir...men har du prøver Derma til ansigtet ? Jeg har allergi og denne er en af de få jeg kan bruge. :-)

Anmeld

5. juli 2013

Kloster

Rikke Jensen skriver:

Jeg har stemt plasir...men har du prøver Derma til ansigtet ? Jeg har allergi og denne er en af de få jeg kan bruge. :-)

Jeg jeg har prøvet Derma. Var ikke så imponeret af det. Følte jeg ligeså godt kunne hav ebrugt min bodylotion i ansigtet. Åh kan ikke forklare det  Sikkert også psykologisk

Anmeld

5. juli 2013

Zelinasmor

Kloster skriver:

Men de har kun en 24H creme. Det er den, jeg har sat billede ind af. Men synes ikke, jeg kan læse at den hjælper mod pigmentforandringer.

Det er den her. Den skulle også være 24 timer ifølge hende der solgte mig den i Matas 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.