Tidlige tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
12 svar
1 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Min mens skulle komme lørdag/søndag i kommende weekend.

Kunne ikke dy mig og testede i dag - negativ - øv øv.. Håber stadig at jeg bare har testet for tidligt.

Så hvilke tegn havde I på at I var gravide inden I kunne teste positivt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Kunne ikke dy mig og testede i dag - negativ - øv øv.. Håber stadig at jeg bare har testet for tidligt.

En dag med massiv kvalme svarende til 3+0. 

Testede negativt (meget meget svagt positiv EFTER tid) 3+4 (troede det var 4+0, men blev sat to dage tilbage ved NF).. Testede MEGET positivt 4+2. Testede ikke i den mellemliggende periode.

Held og lykke (:

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvornår er det nu man skal regne de tal fra (3+4 osv)?

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hvornår er det nu man skal regne de tal fra (3+4 osv)?

Den 1 blødningsdag er 1 dag og den normale cyklus går ud fra æl 2+0 og man kan nemt blive rykket til nf pga æl ligger anderledes i cyklus eller fosteret har vokset mere eller mindre end gennemsnittet

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Tak - så må jeg have testet 3+5.

Snes mine bryster er vokset, og har haft en snert af kvalme et par gange. Men ellers ikke det store.. Så måske...

Også gerne tidlige symptomer fra jer andre herinde

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Og hvor tidligt kunne I teste positivt?

Anmeld

5. juli 2013

CroQuis

3+5 kunne jeg teste meget meget svagt positivt... 

Mindes jeg havde ømme nipples og en anelse kvalme.. Men brystspændinger og mere kvalme kom først omkring uge 4-5 

Du kan gå ind på  http://www.terminsberegner.dk/ og beregne hvor langt du er idag 

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Kunne ikke dy mig for at teste igen her til morgen (hvor det så ville være 3+6 hvis...)

Den var negativ. Så nu tvivler jeg faktisk på at jeg er gravid. Tænker at afvente mens her i weekenden, og skulle den så ikke dukke op - så må jeg jo tage en test mandag/tirsdag

Anmeld

5. juli 2013

mommy1991

Jeg havde det mærkeligt og troede at det var på grund af en begyndende blærebetændelse. Jeg gik så til lægen og havde blærebetændelse og fik så ovenikøbet en positiv graviditetstest (der var jeg 4+5)  Jeg havde selv testet tidligere på ugen, hvor den havde været negativ, så regnede ikke med noget. Men vupti

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Jamen så er der jo lidt håb endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.