Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mens skulle komme lørdag/søndag i kommende weekend. Kunne ikke dy mig og testede i dag - negativ - øv øv.. Håber stadig at jeg bare har testet for tidligt.Så hvilke tegn havde I på at I var gravide inden I kunne teste positivt?
Min mens skulle komme lørdag/søndag i kommende weekend. Kunne ikke dy mig og testede i dag - negativ - øv øv.. Håber stadig at jeg bare har testet for tidligt.Så hvilke tegn havde I på at I var gravide inden I kunne teste positivt?
En dag med massiv kvalme svarende til 3+0.
Testede negativt (meget meget svagt positiv EFTER tid) 3+4 (troede det var 4+0, men blev sat to dage tilbage ved NF).. Testede MEGET positivt 4+2. Testede ikke i den mellemliggende periode.
Held og lykke (:
Anonym skriver: Hvornår er det nu man skal regne de tal fra (3+4 osv)?
Hvornår er det nu man skal regne de tal fra (3+4 osv)?
3+5 kunne jeg teste meget meget svagt positivt...
Mindes jeg havde ømme nipples og en anelse kvalme.. Men brystspændinger og mere kvalme kom først omkring uge 4-5
Du kan gå ind på http://www.terminsberegner.dk/ og beregne hvor langt du er idag
Kunne ikke dy mig for at teste igen her til morgen (hvor det så ville være 3+6 hvis...)Den var negativ. Så nu tvivler jeg faktisk på at jeg er gravid. Tænker at afvente mens her i weekenden, og skulle den så ikke dukke op - så må jeg jo tage en test mandag/tirsdag
Jeg havde det mærkeligt og troede at det var på grund af en begyndende blærebetændelse. Jeg gik så til lægen og havde blærebetændelse og fik så ovenikøbet en positiv graviditetstest (der var jeg 4+5) Jeg havde selv testet tidligere på ugen, hvor den havde været negativ, så regnede ikke med noget. Men vupti
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128