plukveer, hvad er normalt og hvad er ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

DianaRJS

jeg er gravid i uge 17 med en lille prins og en lille prinsesse.

sagen er den jeg den sidse uges tid har haft ekstremt ondt, lidt ligesom mens smerter bare en anelse værre.....

det kommer i takt med at jeg får plukveer. hvilket skal siges jeg også havde mange af i de tidligere graviditeter....

jeg tænker bare smerterne har jeg aldrig oplever før... bør jeg være bekymret?

eller er det muligvis noget der kan komme i takt med blærebetændelse eller andet????

håber nogen kan giver et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

sagen er den jeg den sidse uges tid har haft ekstremt ondt, lidt ligesom mens smerter bare en anelse værre.....

det kommer i takt med at jeg får plukveer. hvilket skal siges jeg også havde mange af i de tidligere graviditeter....

eller er det muligvis noget der kan komme i takt med blærebetændelse eller andet????

Du kan have blære betændelse.. el. Som jeg lige er blevet sygemeldt med.. En irritabel livmoder.. 

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Du kan have blære betændelse.. el. Som jeg lige er blevet sygemeldt med.. En irritabel livmoder.. 

må lgie ha ringe ttil lægen så jeg kan få det tjekket..

det med sygemelding, jeg er faktisk alrede sygemeldt, blev jeg i uge 12, da jeg desværre har haft 2 meget komplicerede graviditeter, så min læge turde ikke tage changen....  men er self stadig noget der skal tjekkes, må lige få ringet i dag

Anmeld

5. juli 2013

Clisolka

DianaRJS skriver:

Smut en tur forbi lægen med en urinprøve og bliv testet for blærebetændelse  Det kan godt give smerter ved plukveer - jeg har snart haft det et par gange i denne graviditet 

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Babymor2010 skriver:

Smut en tur forbi lægen med en urinprøve og bliv testet for blærebetændelse  Det kan godt give smerter ved plukveer - jeg har snart haft det et par gange i denne graviditet 

netop også det jeg tænkte... har nemlig Aldrig haft "normale" symptomer på blærebetændelse...

arbejdede i en udendørs børnehave og måtte lige igennem blærebetændelse 3 gange på 2 mdr -.- men der fik ejg bare ekstremt ondt i maven hvor det faktisk gjorde så odnt det føltes som om det var hele kroppen det gjorde ondt i....

viste sig så jeg havde meget slem blærebetændelse, og hvis jeg havde gået lidt længere havde det sat sig til noget andet jeg ikke lige kan huske hva han kaldte (hukommelse som en frø -.-)

men lægen er ringet til og har en tid mandag morgen, han troede også det var blærebetændelse

Anmeld

5. juli 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

netop også det jeg tænkte... har nemlig Aldrig haft "normale" symptomer på blærebetændelse...

arbejdede i en udendørs børnehave og måtte lige igennem blærebetændelse 3 gange på 2 mdr -.- men der fik ejg bare ekstremt ondt i maven hvor det faktisk gjorde så odnt det føltes som om det var hele kroppen det gjorde ondt i....

viste sig så jeg havde meget slem blærebetændelse, og hvis jeg havde gået lidt længere havde det sat sig til noget andet jeg ikke lige kan huske hva han kaldte (hukommelse som en frø -.-)

men lægen er ringet til og har en tid mandag morgen, han troede også det var blærebetændelse

Nyrebækken betændelse? 

Anmeld

5. juli 2013

Maja88

Jeg ville teste for uvi

Anmeld

6. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Nyrebækken betændelse? 

præcis...!  god jeg har folk med bedre hukommelse end jeg selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.