Williams vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

annec

BigHope13 skriver:

Wow sikke en fødsel, hvor ser han bare skøn ud .stort stort tillykke med ham

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

annec

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke med lillebror William 

Tak :-)

Anmeld

6. juli 2013

annec

Cbank skriver:

Stort tillykke med din lille fyr. Hvor er han lækker 

Og hold da op hvor gik det dog stærkt på et tidspunkt. 

Ja meget, kunne nærmest heller ikke følge med..
Mange tak

Anmeld

6. juli 2013

annec

emmagirl skriver:

Wow, sikke en lynfødsel da den først kom i gang

STORT tillykke med ham 

Ja det gik virkelig stærkt! :-)
Mange tak

Anmeld

6. juli 2013

Frk. Himmelblå

Tillykke med ham! 

Har det selv sådan, at jeg er meget ambivalent i forhold til hurtige fødsler, - det er selvfølgelig skønt, at det hurtigt er overstået, men man har bare slet ikke sig selv med, og det kan også have sin pris... - Første gang varede det 40 timer fra veerne blev tydelige og regelmæssige. Og det varede 10 timer på sygehuset fra jeg var 6 cm åben... Anden gang var veerne regelmæssige en nat og var på sygehuset 45 minutter, før barnet kom til verden. Selvom jeg følte mig døden nær første gang, så oplever jeg faktisk den dag i dag min anden fødsel som mest traumatisk...

Jeg håber, at du ikke blev lige så overrumplet som jeg...

Og sikke nogle skønne børn, du har!

Anmeld

6. juli 2013

ønskebørn74

annec skriver:

Søndag D. 30/6 kom William til verden <3
Jeg blev sat i gang 41+4, fredag, og nåede at få 12 igangsættende piller, inden der skete noget.
Lørdag aften kl 22.45 gik vandet, og veerne kom lige bagefter. Thomas fik ringet til FG som gerne vil se os. Og han ringede til min mor som skulle komme og være ved storebror.. Min mor kommer straks.
Kl 23.20 er vi på FG, og mine veer er slemme. Føler at mit bækken brækker (havde slem bækkenløsning)
Kl 23,40, undersøger JM mig, og er kun 3 cm åben..
Har rigtig ondt, får et lament(staves?) kl 00.10, går på toilet lige bagefter.
Kl 00.25 river jeg i snorren på wc'et, JM kommer og siger at jeg skal åben døren og jeg råber at jeg bare vil have bedøvelse NU! Kan høre hun kalder på flere. Og så får jeg presseve, får knoklet mig hen til døren hvor der lige pludselig står 3 nu..

Får besked på at ligge mig op, og hun siger, du er 10 cm åben, og hovedet er halvt ude, du skal presse nu! Tænkte hold da op det gik stærkt!
Efter 3 pressevwer kom William ud.. Ikke en eneste bresting!
Det gik vildt stærkt, og det kom meget bag på mig.. Min første fødsel tog 27 timer.

William vejede 4460g og målte 53 cm.. Jeg er så stolt og lykkelig!

Skøn beretning og skønne drenge.. 

Tillykke... 

Anmeld

6. juli 2013

Carina:-)

Årh altså tillykke 

Anmeld

6. juli 2013

Millea

Tillykke med den lille nye og godt du fandt klokkesnoren ude på badeværelset.. 

Anmeld

6. juli 2013

annec

Frk. Himmelblå skriver:

Tillykke med ham! 

Har det selv sådan, at jeg er meget ambivalent i forhold til hurtige fødsler, - det er selvfølgelig skønt, at det hurtigt er overstået, men man har bare slet ikke sig selv med, og det kan også have sin pris... - Første gang varede det 40 timer fra veerne blev tydelige og regelmæssige. Og det varede 10 timer på sygehuset fra jeg var 6 cm åben... Anden gang var veerne regelmæssige en nat og var på sygehuset 45 minutter, før barnet kom til verden. Selvom jeg følte mig døden nær første gang, så oplever jeg faktisk den dag i dag min anden fødsel som mest traumatisk...

Mange tak :-)

Åh så var din 2. Fødsel da også meget hurtig. Nej oplever den faktisk ikke sådan. Føler de begge var fantastiske, men på hver sin måde :-)

Anmeld

6. juli 2013

annec

Frk. Himmelblå skriver:

Tillykke med ham! 

Mange tak :-)

Åh så var din 2. Fødsel da også meget hurtig. Nej oplever den faktisk ikke sådan. Føler de begge var fantastiske, men på hver sin måde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.