Kvalme døgnet rundt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
2 synes godt om
4. juli 2013

...,

Godaften piger

Jeg har siden søndag aften haft kvalme døgnet rundt!!! Dog aller værst morgen og formiddag
-hvordan holder i det ud? Jeg har købt sea band (som gør det en smule bedre) og self de klassiske mariekiks og cola..
Tanken om at det her kan fortsætte flere måneder er forfærdelig, jeg er fuldstændig smadret når jeg kommer hjem fra job ( er frisør så kan ikke bare lige tage en pause når kvalmen er værst)

Nogen gode råd/midler til at holde kvalmen nede?

Kærligst Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Rødhætte

Fru Malene :0) skriver:

Godaften piger

Jeg har siden søndag aften haft kvalme døgnet rundt!!! Dog aller værst morgen og formiddag
-hvordan holder i det ud? Jeg har købt sea band (som gør det en smule bedre) og self de klassiske mariekiks og cola..
Tanken om at det her kan fortsætte flere måneder er forfærdelig, jeg er fuldstændig smadret når jeg kommer hjem fra job ( er frisør så kan ikke bare lige tage en pause når kvalmen er værst)

Kærligst Malene

Puha jeg føler med dig! Havde det præcis på samme måde som dig fra uge. 8- uge.11.. Det bedste jeg give dig af råd er at spise en masse små måltider i løbet af dagen.. Ved godt det er svært når man ikke har lyst, men det hjælper.

Håber snart du får det bedre.

Anmeld

4. juli 2013

Viventerjer

Godaften piger

Kærligst Malene

Jeg havde kvalme fra uge 6-18 med tvillingerne.. Fandt aldrig noget der hjalp Føler med dig .. Det skrækkeligt!!

Anmeld

4. juli 2013

...,

Rødhætte skriver:

Puha jeg føler med dig! Havde det præcis på samme måde som dig fra uge. 8- uge.11.. Det bedste jeg give dig af råd er at spise en masse små måltider i løbet af dagen.. Ved godt det er svært når man ikke har lyst, men det hjælper.

Håber snart du får det bedre.

Tusind tak
Det er jo forfærdeligt, det føles som en ordenlig gang tømmermænd der bare ikke forsvinder igen
Jeg vil så fortsætte med at spise lidt løbende.. Selvom jeg ikke synes det hjælper det store

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Godaften piger

Kærligst Malene

Jeg fik akupunktur på sygehuset og blev sygemeldt. havde det til uge 23

Anmeld

4. juli 2013

SKbaby

Godaften piger

Kærligst Malene

Hej.

Jeg havde også kvalme døgnet rundt.
Det eneste som hjalp lidt var at spise en lille smule hele tiden, men det holdte kun kvalmen væk i 15 minutter ad gangen eller noget

Jeg plejede at spise en masse frugt eller generelt friske ting. Det hjalp på mig.

Det gik langsomt væk efter uge 12-13 stykker, men er desværre vendt tilbage her i 21. uge af graviditeten.

Anmeld

4. juli 2013

...,

Viventerjer skriver:

Jeg havde kvalme fra uge 6-18 med tvillingerne.. Fandt aldrig noget der hjalp Føler med dig .. Det skrækkeligt!!

Øv det var ikke lige det jeg havde håbet på at høre
Jeg er kun i uge 6, puha håber virkelig at min kvalme forsvinder før, uge 18 er jo en evighed!

Anmeld

4. juli 2013

...,

Månsson skriver:

Jeg fik akupunktur på sygehuset og blev sygemeldt. havde det til uge 23

Uh det var længe du havde kvalme, troede faktisk ikke at de ville sygemelde en pga det, selvom det jo er helt uudholdeligt!

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Uh det var længe du havde kvalme, troede faktisk ikke at de ville sygemelde en pga det, selvom det jo er helt uudholdeligt!

Kastede os op og tabte mig en del af det.

Anmeld

4. juli 2013

...,

SKbaby skriver:

Hej.

Jeg havde også kvalme døgnet rundt.
Det eneste som hjalp lidt var at spise en lille smule hele tiden, men det holdte kun kvalmen væk i 15 minutter ad gangen eller noget

Jeg plejede at spise en masse frugt eller generelt friske ting. Det hjalp på mig.

Det gik langsomt væk efter uge 12-13 stykker, men er desværre vendt tilbage her i 21. uge af graviditeten.

Frugt for desværre min mave til at vende sig fuldstændig lige i øjeblikket, undtaget grønne bananer.

Stakkels dig at det er kommet igen, synes det er hårdt allerede efter 4 dage..

Øv havde håbet på en mirakelkur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.