Hvornår fødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Flergangs - Hvornår fødte i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.069 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

NovemberBaby2013

Hej piger. Jer der er flergangs, hvornår fødte i jeres andre børn? Jeg spørger da jeg er lidt nervøs for at føde nogle uger for tidligt. Har sidste skoledag d. 5/12 og jeg har termin d. 2/12, og vil jo så vidt muligt helst have hende ud til termin eller nogle dage efter, så jeg er færdig med skolen, og måske eksamen! Jeg har jo heldigvis min kæreste, som tager barsel i nogle uger, efter jeg har født, så han kan jo sagtens tage med i skole, hvis det endelig skulle være! Jeg går i skole mandag, torsdag og fredag og kun 3 timer dagligt, så det er ikke så slemt, meeen ville jo allerhelst være færdig, så jeg kan nyde hende FULDT UD.

Er der evt. nogle der har født mellem uge 20 - 24? - Og overlevede jeres barn? I må meget gerne skrive en kommentar til, hvis i har noget at tilføje, gode råd eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Silas&Mille

1. gang - 40+3

2. gang - 40+2

Anmeld

4. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang i uge 38+6

2. gang i uge 40+5

Anmeld

4. juli 2013

Tvebakken

1.gang - 40+2
2.gang - 39+1
3.gang - 40+5

Anmeld

4. juli 2013

Tulle28

Fik PKS 38+0 første gang, så ved ikke helt om jeg kan være med her - men fødte 41+3 anden gang.

Anmeld

4. juli 2013

StudPsyk

41+1 første gang
41+3 anden gang

Anmeld

4. juli 2013

Solstrålebørn

DecemberBaby2013 skriver:

Hej piger. Jer der er flergangs, hvornår fødte i jeres andre børn? Jeg spørger da jeg er lidt nervøs for at føde nogle uger for tidligt. Har sidste skoledag d. 5/12 og jeg har termin d. 2/12, og vil jo så vidt muligt helst have hende ud til termin eller nogle dage efter, så jeg er færdig med skolen, og måske eksamen! Jeg har jo heldigvis min kæreste, som tager barsel i nogle uger, efter jeg har født, så han kan jo sagtens tage med i skole, hvis det endelig skulle være! Jeg går i skole mandag, torsdag og fredag og kun 3 timer dagligt, så det er ikke så slemt, meeen ville jo allerhelst være færdig, så jeg kan nyde hende FULDT UD.

Er der evt. nogle der har født mellem uge 20 - 24? - Og overlevede jeres barn? I må meget gerne skrive en kommentar til, hvis i har noget at tilføje, gode råd eller lign.

Fødte mit andet barn dagen efter termin... Det startede på terminen lige ved middagstid  

Anmeld

5. juli 2013

Annette A

1. gang 39+5

2. gang 40+0

3. gang 38+2

Anmeld

5. juli 2013

lycly

Fødte min datter 40+0 (lillebror var pks så det kan man jo ikke regne med)

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

DecemberBaby2013 skriver:

første gang = 34+5 - sat igang pga SSF + MEGET forhøjet levertal, og bettemanden tog desværre ikke på fra uge 30, så de vurderede han SKULLE ud nu...

Anden gang = 39+5 ganske naturligt veer gik igang kl 7:30 bettefisen er ude kl. 09:20 nåede lige inden for døren på sygehuset, da jeg jo mente inden vi kørte at jeg da SAGTENS lige kunne tage et bad inden vi kørte tror måske jeg fejlvurderede det hele lidt, så fra nu af bader jeg ALDRIG inden jeg køre på sygehuset hahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.