NF overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
7 synes godt om
4. juli 2013

**Ønskebabyen

Så nåede vi dagen hvor vi skulle til NF. Shiiiit jeg har været nervøs, men som alle de andre gange helt uden grund!

Der lå nemlig den dejligste lille baby og spjættede derinde. Det var noget af en drillepind som lå med benene over kors og ville absolut ikke strække dem. Men det var kun til vores fordel, for jeg blev nemlig scannet i over en halv time og så havde vi lige en pause på 5-10 min. og så kiggede vi lige hurtigt ind til den lille spireVIP igen, og sørgme om ikke det hjalp, for der så vi de fineste strækte ben

Riskikovurderingen hedder: 1:20236 = PERFEKT!

Jeg blev også ændret i termin, ret vildt synes jeg. Blev rykket 3 dage frem, så har nu termin 12/1 og er 12+4 i dag, hvor jeg i følge sidste scanning "kun" skulle være 12+1
Så nu er terminen ikke længere på min svogers fødselsdag, men nu på den kommende mormors fødselsdag

Jeg fik også at vide af hende der scannede mig, at i og med baby er lavet ved ICSI og har været en tur i fryseren, så skulle vi nok regne med at blive kaldt til en eller to ekstrascanninger samt at vi efter MD scanningen lige skal ind og tale med en læge. Andre der har oplevet det, for det anede jeg intet om. Men vi klager ikke over de ekstra scanninger

I skal ikke snyde for et billede af det lille vidunder Im in love!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

asff

Tillykke

Anmeld

4. juli 2013

Rødhætte

**Ønskebabyen skriver:

Så nåede vi dagen hvor vi skulle til NF. Shiiiit jeg har været nervøs, men som alle de andre gange helt uden grund!

Der lå nemlig den dejligste lille baby og spjættede derinde. Det var noget af en drillepind som lå med benene over kors og ville absolut ikke strække dem. Men det var kun til vores fordel, for jeg blev nemlig scannet i over en halv time og så havde vi lige en pause på 5-10 min. og så kiggede vi lige hurtigt ind til den lille spireVIP igen, og sørgme om ikke det hjalp, for der så vi de fineste strækte ben

Jeg blev også ændret i termin, ret vildt synes jeg. Blev rykket 3 dage frem, så har nu termin 12/1 og er 12+4 i dag, hvor jeg i følge sidste scanning "kun" skulle være 12+1
Så nu er terminen ikke længere på min svogers fødselsdag, men nu på den kommende mormors fødselsdag

Jeg fik også at vide af hende der scannede mig, at i og med baby er lavet ved ICSI og har været en tur i fryseren, så skulle vi nok regne med at blive kaldt til en eller to ekstrascanninger samt at vi efter MD scanningen lige skal ind og tale med en læge. Andre der har oplevet det, for det anede jeg intet om. Men vi klager ikke over de ekstra scanninger

Dejligt det gik godt og bebse trives

Anmeld

4. juli 2013

**Ønskebabyen

Rødhætte skriver:

Dejligt det gik godt og bebse trives

Helt vildt Og man må sige at den trives

Anmeld

4. juli 2013

**Ønskebabyen

asff skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

4. juli 2013

AnthonsMor

**Ønskebabyen skriver:

Tillykke!
Sjovt, min mor har også fødselsdag den dag

Anmeld

4. juli 2013

CroQuis

Tillykke 

Dejligt det gik godt 

Anmeld

4. juli 2013

**Ønskebabyen

Martsbaby skriver:

Tillykke!
Sjovt, min mor har også fødselsdag den dag

Tusind tak og ja, det er da lidt sjovt..

Anmeld

4. juli 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Tillykke 

Dejligt det gik godt 

Taaak Er så glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.