Veksle penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

Nea85

Hej med jer!

Vi skal en tur til Berlin i 6 dage. Jeg havde tænkt mig at veksle 2000 kr hjemmefra, så vi har lidt dernede, men efter at have læst denne artikel, er jeg lidt i tvivl: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/06/28/142731.h tm

Er der en, der kan svare mig på, hvad vekslegebyret er i banken, eller om det bedre kan betale sig at veksle hos Forex?

Alternativt hæver jeg dem bare i lufthavnen, når vi når frem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

LRJ

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Vi skal en tur til Berlin i 6 dage. Jeg havde tænkt mig at veksle 2000 kr hjemmefra, så vi har lidt dernede, men efter at have læst denne artikel, er jeg lidt i tvivl: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/06/28/142731.h tm

Er der en, der kan svare mig på, hvad vekslegebyret er i banken, eller om det bedre kan betale sig at veksle hos Forex?

Alternativt hæver jeg dem bare i lufthavnen, når vi når frem..

Jeg Plejer altid at hæve Når vi er der, eller Bare Betale med kortet, bryder mig ikk om at rende rundt med mange kontanter

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

Jeg Plejer altid at hæve Når vi er der, eller Bare Betale med kortet, bryder mig ikk om at rende rundt med mange kontanter

Det tyder jo også på, at det er det billigste ifølge artiklen..

Jeg er også lidt tilbageholdende ifht. at have for mange penge på mig, men på den anden side vil jeg gerne have lidt, så vi ikke behøver at hæve hele tiden. Eller betale med visa..  

Anmeld

4. juli 2013

LRJ

Nea85 skriver:

Det tyder jo også på, at det er det billigste ifølge artiklen..

Jeg er også lidt tilbageholdende ifht. at have for mange penge på mig, men på den anden side vil jeg gerne have lidt, så vi ikke behøver at hæve hele tiden. Eller betale med visa..  

Jeg Plejer at have 50 euro på mig når jeg er i Berlin, og så resten på kortet, og tit så bliver de 50 euro kun brugt hvis jeg tager off. transport dernede,hvilket sker måske 1 gang eller fast food mad

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

LRJ skriver:

Jeg Plejer at have 50 euro på mig når jeg er i Berlin, og så resten på kortet, og tit så bliver de 50 euro kun brugt hvis jeg tager off. transport dernede,hvilket sker måske 1 gang eller fast food mad

Ok, tak for svar

Jeg skal lige tænke lidt frem og tilbage, før jeg ved, hvad jeg beslutter mig for Det kan jo være, at der kommer flere svar, som hjælper mig lidt på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.